Ολυμπιακός: «Τακτικές αντιποίνων των ναζί από την Αστυνομία, να παραιτηθούν όλοι» - Σκληρή απάντηση του Γ. Οικονόμου
Ανακοίνωση εξέδωσε η ομάδα του Πειραιά, κάνοντας λόγο για επεισόδια που έγιναν «500 μέτρα μακριά»
Απαντήσεις θέλησε να δώσει ο ερασιτέχνης, βάλλοντας κατά της αστυνομίας
Θέση για τα όσα έγιναν την περασμένη Πέμπτη (7/12) στο κλειστό του Ρέντη και στο παιχνίδι βόλεϊ με τον Παναθηναϊκό πήρε ο Ερασιτέχνης Ολυμπιακός μέσω συνέντευξης Τύπου σήμερα.
Στο πλαίσιο αυτής, ο γενικός γραμματέας και νομικός εκπρόσωπος, του Ερασιτέχνης Ολυμπιακού, Δημήτρης Νιάκος, έβαλε κατά της αστυνομίας για τις μαζικές προσαγωγές, μιλώντας για απαγωγές και βασανιστήρια, ενώ οι ερυθρόλευκοι επέμειναν πως τα επεισόδια σημειώθηκαν τουλάχιστον 500 μέτρα μακριά από το γήπεδο.
Αναλυτικά όσα είπε:
«Τα επεισόδια σημειώθηκαν τουλάχιστον 500 μέτρα μακριά από το γήπεδό μας. Κατά τη διάρκεια του πρώτου σετ 50 μπαχαλάκηδες επιτέθηκαν στους αστυνομικούς. Οι περισσότεροι εξ αυτών τράπηκαν σε φυγή και δεν γνωρίζουμε σαν διοίκηση του Ολυμπιακού εάν κάποιοι μπήκαν μέσα στο γήπεδο μετά την επίθεση.
Προκαλούμε την αστυνομία να βγάλει τις συνομιλίες των αστυνομικών όταν είδαν αυτούς του 50 μπαχαλάκηδες», τόνισε αρχικά και προσέθεσε ότι:
«Είχε πιάσει μια εστία φωτιάς εντός του γηπέδου, αλλά δεν μπορούσε να πλησιάσει πυροσβεστική. Όταν αναφέραμε σε αξιωματικό της αστυνομίας ότι έχει πιάσει φωτιά μάς είπαν δεν μας ενδιαφέρει να καείτε ζωντανοί».
Ο Δημήτρης Νιάκος κατέληξε, λέγοντας: «Υπάρχει δήλωση του Κ. Μπαλάσκα ότι κάποιοι φίλοι του Ολυμπιακού έφυγαν από το γήπεδο με φόρμες της ομάδας, που πήραν από τα αποδυτήρια. Κάποιος πρέπει να τον πληροφορήσει ότι ή είναι αδαής ή δεν τον ενημέρωσαν σωστά. Έγιναν νέες συλλήψεις, η αστυνομία έκανε την δουλειά της και βρήκε τον δράστη.
Ανακοίνωση εξέδωσε η ομάδα του Πειραιά, κάνοντας λόγο για επεισόδια που έγιναν «500 μέτρα μακριά»
Ο υπουργός Προστασίας του Πολίτη παραδέχθηκε παράλληλα ότι η αστυνομία δεν μπορεί να μην είναι παρούσα στα γήπεδα
Το δρομολόγιο προς τους Ντάλας Μάβερικς ακολουθεί ο Άντονι Ντέιβις
Πόσο έχει αλλάξει η Φόρμουλα 1 ανά τα χρόνια και πώς οι κανόνες «σώζουν» τις ζωές των οδηγών;