Μετρό Θεσσαλονίκης: Τα μεγάλα κεφάλια των ATM και ΕGIS έρχονται στην πόλη
Το Σαββατοκύριακο έναρξης της ΔΕΘ, η πρώτη γνωριμία με τους φορείς της πόλης- Ο σταθμός Αγία Σοφία
Επί χρόνια τμήμα του δρόμου ήταν κλειστό, λόγω της εργοταξιακής κατάληψης του Μετρό
Μετά από περίπου οκτώ χρόνια, δόθηκε σήμερα στην κυκλοφορία η Μητροπολίτου Κυδωνιών, στη Θεσσαλονίκη, στο τμήμα μεταξύ των οδών Εθνικής Αντιστάσεως και Ανδριανουπόλεως.
Η κυκλοφορία στο συγκεκριμένο τμήμα είχε διακοπεί λόγω της εργοταξιακής κατάληψης για την κατασκευή του σταθμού «Νομαρχία» του Μετρό και η κίνηση των οχημάτων γινότανε από παρακαμπτήριο, η οποία πλέον έκλεισε.
Ο σταθμός «Νομαρχία», είναι ο πρώτος από τους σταθμούς της Επέκτασης προς Καλαμαριά του Μετρό Θεσσαλονίκης. Στο συγκεκριμένο σταθμό, τοποθετούνται αυτή την περίοδο τα ηλεκτρομηχανολογικά συστήματα.
Να σημειωθεί ότι η σύμβαση για την κατασκευή της Επέκτασης προς Καλαμαριά υπογράφηκε τον Ιούνιο του 2013 και αρχικά η ολοκλήρωσή του προβλεπόταν για το τέλος του 2021. Σύμφωνα με το ισχύον χρονοδιάγραμμα, η Επέκταση Καλαμαριάς θα δοθεί σε εμπορική λειτουργία, έξι μήνες μετά την εκκίνηση της λειτουργίας της βασικής γραμμής, δηλαδή προς το τέλος του 2024 ή αρχές 2025.
Το έργο της Επέκτασης προς Καλαμαριά, το οποίο ήδη βρίσκεται σε προχωρημένη φάση κατασκευής, περιλαμβάνει πέντε (5) νέους Σταθμούς (Νομαρχία, Καλαμαριά, Αρετσού, Νέα Κρήνη και Μίκρα) με μήκος υπόγειας γραμμής 4,78 χλμ. Με την ολοκλήρωση της Επέκτασης προς Καλαμαριά, αναμένεται να εξυπηρετούνται καθημερινά 63.000 επιβάτες, ενώ η απόσταση από το Σταθμό της Μίκρας μέχρι το κέντρο της Θεσσαλονίκης αναμένεται να καλύπτεται σε μόλις 15 λεπτά.
Το Σαββατοκύριακο έναρξης της ΔΕΘ, η πρώτη γνωριμία με τους φορείς της πόλης- Ο σταθμός Αγία Σοφία
Άνοιξε ο δρόμος για την υπογραφή της σύμβασης ανάθεσης στη THEMA, της λειτουργίας και συντήρησης του Μετρό
Νέοι σύγχρονοι σταθμοί ηλεκτροπαραγωγής με φυσικό αέριο, αγωγοί μεταφοράς ενέργειας, αιολικά πάρκα, υδρογόνο, «πράσινα» διυλιστήρια, αιολικά και φωτοβολταϊκά αλλάζουν τα δεδομένα
Ο δρόμος θα καθυστερήσει να δοθεί σε κυκλοφορία καθώς θα πρέπει προηγουμένως να γίνουν οι υπόλοιπες συνοδές εργασίες