Σπυρίδων Πατέρας: Πόροι 300 εκατ. ευρώ για τη σιδηροδρομική αναγέννηση της Βόρειας Ελλάδας
«Βήμα-βήμα βελτιώνουμε το σιδηροδρομικό δίκτυο», επισημαίνει στη «ΜτΚ» - Πότε θα δουν οι πολίτες αισθητές βελτιώσεις
Τι είπε ο γ.γ. του υπουργείου Υποδομών και Μεταφορών, Γ. Ξιφαράς, στο 1st East Macedonia & Thrace Forum
Τη σημασία της ενίσχυσης των υποδομών της περιφέρειας Ανατολικής Μακεδονίας Θράκης με έμφαση στον σιδηροδρομικό σχεδιασμό της περιοχής, διατράνωσε ο γενικός γραμματέας Μεταφορών του υπουργείου Υποδομών και Μεταφορών, Γιάννης Ξιφαράς, κατά την παρέμβαση του στο 1st East Macedonia & Thrace Forum το οποίο διοργανώνεται από το Ολυμπία Φόρουμ, σε συνεργασία με τον δήμο Αλεξανδρούπολης, το Energizing Greece και την Hellas Journal που πραγματοποιείται στην Αλεξανδρούπολη.
Όπως αναφέρεται σε ανακοίνωση του υπουργείου, ο κ. Ξιφαράς υπογράμμισε «τον κομβικό ρόλο στην ανάπτυξη της σιδηροδρομικής λειτουργίας της περιοχής που έχουν τα έργα του ανταγωνιστικού διαλόγου για τη σύνδεση της Αλεξανδρούπολης με το Ορμένιο και η κατασκευή της “σιδηροδρομικής Εγνατίας’’».
Παράλληλα, επισήμανε πως υπάρχει κεντρικός σχεδιασμός για την ολιστική προσέγγιση της σιδηροδρομικής ανάπτυξης, καθώς η κατασκευή των έργων συνδυάζεται με λεπτομερές σχέδιο για τη συντήρηση και τη λειτουργία τους, το οποίο εντάσσεται στην ευρύτερη έμφαση που δίνει το Υπουργείο Υποδομών και Μεταφορών στη στρατηγική των μεταφορών και την ανάπτυξη της περιοχής.
«Βήμα-βήμα βελτιώνουμε το σιδηροδρομικό δίκτυο», επισημαίνει στη «ΜτΚ» - Πότε θα δουν οι πολίτες αισθητές βελτιώσεις
Στο πλαίσιο του έργου όσον αφορά στον δήμο Ωραιοκάστρου αναφέρθηκε πως η νέα σιδηροδρομική γραμμή Θεσσαλονίκη-Τοξότες θα διέρχεται από τις Δ.Ε. Καλλιθέας και Μυγδονίας
Ανάδοχος του έργου ανακηρύχθηκε η «ΕΝΩΣΗ ΑΒΑΞ - ALSTOM» - Ολοκληρώνεται ο εκσυγχρονισμός της σιδηροδρομικής γραμμής που οδηγεί στα σύνορα με τα Δυτικά Βαλκάνια, διασυνδέοντας την Ελλάδα με την Κεντρική και τη Δυτική Ευρώπη
Οι μελετημένες κινήσεις του πρωθυπουργού και το σενάριο του ανασχηματισμού