«Φουσκώνουν» τα χρέη του δημοσίου προς τους ιδιώτες - Έφτασαν τα 2,3 δισ. ευρώ
Αν προστεθούν και οι εκκρεμείς επιστροφές φόρων ύψους 915 εκατ. ευρώ ανέρχονται συνολικά στα 3,426 δισ. ευρώ
Θα τρέξει από τις αρχές της νέας χρονιάς και θα αφορά στο μηχανοστάσιο της πρώην ΕΕΣΤΥ
Επενδύσεις εκατομμυρίων για τον εκσυγχρονισμό και την αναβάθμιση των επισκευαστικών μονάδων της πρώην ΕΕΣΣΤΥ που ενσωματώθηκε από την Τρίτη στην ΤΡΑΙΝΟΣΕ προανήγγειλε ο διευθύνων Σύμβουλος της εταιρείας Φίλιππος Τσαλίδης.
Μάλιστα, όπως ανακοίνωσε, η αρχή θα γίνει από το εργοστάσιο της Θεσσαλονίκης όπου θα επισκευάζονται και θα συντηρούνται τα νέα τρένα που θα έλθουν από την Ιταλία και θα ακολουθήσει το εργοστάσιο της Αθήνας.
Σύμφωνα με καλά πληροφορημένες πηγές η αξία της επένδυσης στη Θεσσαλονίκη που θα τρέξει από τις αρχές της νέας χρονιάς, σε πρώτη φάση θα φτάσει τα 15 εκατ. ευρώ και θα αφορά στο μηχανοστάσιο της πρώην ΕΕΣΤΥ όπου γίνεται ελαφρού τύπου συντήρηση.
Όπως ανακοίνωσε ο Φ. Τσαλίδης τέλη του καλοκαιριού έρχονται στην Ελλάδα από την Ιταλία τα πέντε πρώτα υπερσύγχρονα τρένα τύπου "ασημένιο βέλος" και θα ακολουθήσουν σε 1,5 χρόνο τα υβριδικά τρένα που αποτελούν ό,τι πιο νέο έχει να επιδείξει η τεχνολογία.
Αν προστεθούν και οι εκκρεμείς επιστροφές φόρων ύψους 915 εκατ. ευρώ ανέρχονται συνολικά στα 3,426 δισ. ευρώ
Πώς η Ελλάδα μπορεί να επωφεληθεί από τη ρήτρα διαφυγής που ενεργοποιεί η Ευρωπαϊκή Επιτροπή - Ανοίγει (;) δημοσιονομικός διάδρομος 1 δισ. ευρώ με ορίζοντα τη ΔΕΘ που θα «κεράσει» φοροελαφρύνσεις
Tα πρώτα στοιχεία που προέκυψαν από τη διεθνή έκθεση τουρισμού ITB του Βερολίνου δείχνουν μια ακόμη επιτυχημένη τουριστική σεζόν
Η αξία των βεβαιωμένων ρευματοκλοπών υπερδιπλασιάστηκε από 30 εκατ. ευρώ το 2023 σε 62 εκατ. το 2024