Ακτοπλοϊκά εισιτήρια: Έρχονται αυξήσεις έως 12% - Οι δύο λόγοι για τις νέες «τσουχτερές» τιμές (βίντεο)
Πρόκειται για απόφαση από την Ευρωπαϊκή Ένωση και όχι από τις εταιρείες
Είχε προηγηθεί αντίστοιχο αίτημα τον περασμένο Ιούλιο, ώστε να γίνεται έγκαιρα η έναρξη της ακτοπλοϊκής σύνδεσης
Αίτημα προς τον Υπουργό Ναυτιλίας και Νησιωτικής Πολιτικής, Χρήστο Στυλιανίδη απέστειλαν οι Δήμαρχοι Θεσσαλονίκης, Σκιάθου, Σκοπέλου και Αλοννήσου, με θέμα την ένταξη της ακτοπλοϊκής σύνδεσης της Θεσσαλονίκης με τις Βόρειες Σποράδες ως επιδοτούμενη άγονη γραμμή.
Είχε προηγηθεί αντίστοιχο αίτημα τον περασμένο Ιούλιο, για να συμπεριληφθεί η επιδότηση της σύνδεσης στο πρόγραµµα των ετήσιων επιδοτούµενων γραµµών, ώστε να γίνεται έγκαιρα η έναρξη της ακτοπλοϊκής σύνδεσης.
Οι Δήμαρχοι, σύμφωνα με την ΕΡΤ τόνισαν πως η εκ νέου έγκριση θα συμβάλλει σημαντικά στην ενίσχυση της τουριστικής κίνησης και στην τόνωση της οικονομικής δραστηριότητας των περιοχών, δεδομένων των πολλαπλασιαστικών οφελών που προέκυψαν από τη δρομολόγηση της συγκεκριμένης γραμμής από το 2021.
Σύμφωνα με ανακοίνωση του Δήμου Σκιάθου: “Λαμβάνοντας υπόψη πως το Υπουργείο Ναυτιλίας ανταποκρίνεται στο αίτημα των Δήμων τα τελευταία χρόνια, αφού μόνο με την επιδότηση καθίσταται βιώσιμη η δρομολόγηση ταχύπλοου πλοίου, φαίνεται πως θα υπάρξει θετική εξέλιξη”.
Πρόκειται για απόφαση από την Ευρωπαϊκή Ένωση και όχι από τις εταιρείες
Η επιβάρυνση από 1ης Μαΐου θα προκύψει λόγω χρήσης ακριβότερου τύπου καυσίμου χαμηλής περιεκτικότητας σε θείο
Ο δρόμος θα καθυστερήσει να δοθεί σε κυκλοφορία καθώς θα πρέπει προηγουμένως να γίνουν οι υπόλοιπες συνοδές εργασίες
Ο δήμος Δέλτα προωθεί μια από τις μεγαλύτερες αστικές παρεμβάσεις που χρηματοδοτείται από το ΕΣΠΑ της Περιφέρειας Κεντρικής Μακεδονίας