Παπαθανάσης: Μια τετραμελής οικογένεια με «καλάθι» και market pass έχουν συνολικό όφελος 132 ευρώ
Οι τιμές στο καλάθι του καταναλωτή θα οδηγήσουν και τα επώνυμα προϊόντα να μειώσουν τις τιμές τους, σημείωσε ο υπουργός
«Η συμπεριφορά του καταναλωτή την περίοδο ακρίβειας στην Ελλάδα 2021-2022» είναι ο τίτλος της έρευνας που διενεργεί η Ένωση Εργαζόμενων Καταναλωτών Ελλάδας
Έρευνα για την ακρίβεια και τη συμπεριφορά των πολιτών σε αυτό το πλαίσιο διενεργεί η Ένωση Εργαζόμενων Καταναλωτών Ελλάδας, καλώντας τους πολίτες-καταναλωτές να συμπληρώσουν το σχετικό ερωτηματολόγιο διαδικτυακά με λίγα κλικ από το κινητό ή τον υπολογιστή τους.
Η έρευνα υπό τον τίτλο «Η συμπεριφορά του καταναλωτή την περίοδο ακρίβειας στην Ελλάδα 2021-2022» αποσκοπεί στο να «καταγράψει δειγματοληπτικά, τις συνολικές ατομικές και συλλογικές/ομαδικές αντιδράσεις των καταναλωτών στην τρέχουσα αύξηση των τιμών των προϊόντων και υπηρεσιών που καταναλώνουν», σημειώνει η ΕΕΚΕ στη σχετική ανακοίνωση.
Οι καταναλωτές μπορούν να συμμετέχουν στην έρευνα μέσω της ηλεκτρονική σελίδα της ένωσης μέχρι και τις 10 Φεβρουαρίου 2023 με συμπλήρωση ερωτηματολογίου: https://eeke.gr/erevna_akriveias/
Οι τιμές στο καλάθι του καταναλωτή θα οδηγήσουν και τα επώνυμα προϊόντα να μειώσουν τις τιμές τους, σημείωσε ο υπουργός
Ένας στους δυο καταναλωτές ψωνίζει περισσότερα από ένα προϊόντα από το συγκεκριμένο καλάθι, σημείωσε ο υπ. Ανάπτυξης - Συνεχίζεται η διαβούλευση για την ένταξη επωνύμων προϊόντων στο καλάθι -
«Όσο υπάρχει πληθωρισμός δυστυχώς υπάρχουν και αυξήσεις» τονίζει ο αναπληρωτής υπουργός Οικονομικών
Σε όλα τα κράτη μέλη της ΕΕ, περισσότεροι από επτά στους δέκα ερωτηθέντες ανησυχούν για την αύξηση του κόστους ζωής, με τα χειρότερα αποτελέσματα να παρατηρούνται στην Ελλάδα (100%), την Κύπρο (99%), την Ιταλία και την Πορτογαλία