- Newsroom
Για τα έργα της πόλης αλλά και την ανάπλαση της ΔΕΘ, μίλησε στον Flash 99,4 και την εκπομπή «Ενημέρωση στις 8» ο Αντιπεριφερειάρχης Υποδομών της Κεντρικής Μακεδονίας, Πάρις Μπίλλιας.
Σε ό,τι αφορά την ανάπλαση της ΔΕΘ, ο αντιπεριφερειάρχης επεσήμανε ότι είναι ένα έργο ζωτικό για την πόλη και απαιτείται η συναίνεση όλων. «Εμείς έχουμε πει ότι θα συμβάλλουμε με χρηματοδότηση του κόστους των εργασιών στον περιβάλλοντα χώρο, μέσω ΕΣΠΑ», ανέφερε χαρακτηριστικά και πρόσθεσε ότι πρόκειται για ένα πολύ σημαντικό έργο αναφορικά με το πράσινο, το οποίο στερείται η Θεσσαλονίκη.
Για τα όσα ακούστηκαν στο δημοτικό συμβούλιο περί αύξησης του προϋπολογισμού, η οποία αγγίζει τα 370 εκατομμύρια ευρώ, ο Πάρις Μπίλλιας επεσήμανε ότι μέσα από μια συζήτηση πρέπει να δουν οι αρμόδιοι από πού προκύπτει αυτή η αύξηση. «Από τη στιγμή που δεν έχουν αλλάξει τα δεδομένα του σχεδιασμού και ίσα ίσα έχει μειωθεί ο εκθεσιακός χώρος, θα περίμενε κάποιος να έχει μειωθεί και ο προϋπολογισμός».
Στη συνέχεια, ισχυρίστηκε ότι υπάρχουν τα περιθώρια για μείωση του κόστους, ενώ είπε παράλληλα ότι, κατά την άποψή του «δε θα υπάρχει και κανένα επενδυτικό ενδιαφέρον με αυτές τις συνθήκες. Ποιος ιδιώτης θα μπορέσει να βρει 200 εκατομμύρια για να τα πάρει σε βάθος 30ετίας».
Μιλώντας για το FlyOver, τόνισε ότι προχωράει με εξαιρετικούς ρυθμούς. «Ελπίζω να μην υπάρχουν εμπόδια και να ολοκληρωθεί μέσα στο χρονοδιάγραμμα, πρόσθεσε.
Για τα έργα στη δυτική πλευρά της πόλης, ο Αντιπεριφερειάρχης Υποδομών της Κεντρικής Μακεδονίας, ανέφερε ότι υπάρχουν έργα που γίνονται στην βορειοδυτική πλευρά της πόλης.
Παράλληλα, μίλησε για τα έργα στο στρατόπεδο Παύλου Μελά, όπου έως το τέλος του έτους θα έχουν ολοκληρωθεί τα έργα του παρκού και θα παραδοθεί στους πολίτες.
Για το στρατόπεδο Καρατάσσιου, ο κ. Μπίλλιας ισχυρίστηκε ότι θα πρέπει να γίνει μια σοβαρή συζήτηση πώς μπορεί να αξιοποιηθεί προς όφελος των πολιτών και της κοινωνίας.
Τέλος, για το έργο στον κόμβου του Αγίου Αθανασίου, στην Βιομηχανική Περιοχή, ο κ. Μπίλλιας είπε ότι «είμαστε στο τέλος των μελετών και περιμένουμε κάποιες εγκλήσεις από τον ΟΣΕ, γιατί ο έργο θα περνάει από εκεί. Είναι εφικτό μέσα στο δεύτερο εξάμηνο του 2025 να δημοπρατηθεί, καθώς πρόκειται για ένα έργο που θα βοηθήσει την ΒΙ.ΠΕ.Θ, περιοχή με πολλά προβλήματα».