Θεσσαλονίκη: Χρονιά-σταθμός το 2024 για τον ΟΑΣΘ - Πώς θα είναι ο νέος φορέας - Τέλος το αμαξοστάσιο του Φοίνικα
Ο οργανισμός αναμένεται να αλλάξει και την τεχνολογία των οχημάτων του
Η ανακοίνωση του Υπουργείου Υποδομών και Μεταφορών
- Newsroom
Τα τέσσερα σημεία με τα οποία το Υπουργείο Υποδομών και Μεταφορών, ενισχύει το συγκοινωνιακό έργο στη Θεσσαλονίκη, δημοσιοποίησε με σχετική ανακοίνωση του.
Ειδικότερα:
1) 110 νέα ηλεκτρικά λεωφορεία κυκλοφορούν, ήδη, στους δρόμους της Θεσσαλονίκης, από τις αρχές Ιουνίου.
2) Ο Σταθμός Φόρτισης ηλεκτρικών λεωφορείων εγκαινιάστηκε, στις 10 Ιουλίου 2024.
3) Με Διάταξη Νόμου που ψηφίζεται αύριο, παρέχεται η δυνατότητα εξασφάλισης του αναγκαίου αριθμού οδηγών για δρομολόγηση περισσότερων λεωφορείων στην πόλη της Θεσσαλονίκης έως την 31η Δεκεμβρίου 2024.
4) Αυξάνουμε τις μη μισθολογικές παροχές των εργαζομένων, μέσω της νέας Συλλογικής Σύμβασης Εργασίας, κατά 52% από το 2023, από 2,167 εκατ. ευρώ στα 3,288 εκατ. ευρώ, καλύπτοντας και τους συμβασιούχους, σεβόμενοι τον αγώνα των εργαζομένων σε έναν Οργανισμό, που είναι σε καθεστώς ειδικής εκκαθάρισης από το 2017.
Ο οργανισμός αναμένεται να αλλάξει και την τεχνολογία των οχημάτων του
'Eνας δρόμος, εξαιρετικά κρίσιμος και χρήσιμος που αν και είναι πανέτοιμος εδώ και σχεδόν τρεις μήνες, παραμένει εκτός λειτουργίας
Τα 6000τμ του περιπτέρου 13 θα γεμίσουν από τις 21 μάρκες μοτοσυκλετών, σκούτερ και ATV