Στ. Αγγελούδης: Στρατηγικό σχέδιο για τον τουρισμό της Θεσσαλονίκης - Μετεξέλιξη του ΟΤΘ

Το όραμά του για την επόμενη μέρα του Οργανισμού Τουρισμού ανέπτυξε ο δήμαρχος – Η καθαριότητα, οι περιορισμοί στα Airbnb, οι απευθείας αεροπορικές συνδέσεις και η κρουαζιέρα

Την στρατηγική του για την σταδιακή μετεξέλιξη του Οργανισμού Τουρισμού Θεσσαλονίκης, βάσει του μοντέλου DMMO ( Στρατηγικής Διαχείρισης και Προώθησης Προορισμού DMMO) σκιαγράφησε ο Στέλιος Αγγελούδης, στο πλαίσιο εκδήλωσης της Ένωσης Ξενοδόχων της πόλης.

Παράλληλα, εστίασε και στις προσπάθειες «ανάταξης» της πόλης, ιδίως στον ευαίσθητο τομέα της καθαριότητας, με τον κ. Αγγελούδη να αναγνωρίζει την πρόοδο που έχει επιτευχθεί αν και τα περιθώρια βελτίωσης είναι ακόμα μεγάλα.



Η ανάταξη της πόλης


«Προσπαθήσαμε να ανατάξουμε την πόλη και τον δημόσιο χώρο, χρειάζεται να αλλάξει το 50% των πεζοδρομίων και το 60% των δρόμων. Θα βγουν 8 διαγωνισμοί για δρόμους, πεζοδρόμια, ασφαλτοστρώσεις. Ακόμα δεν έχουμε αντιμετωπίσει το ζήτημα των ογκωδών απορριμμάτων, με τον ιδιώτη που θα μπει και τα νέα μηχανήματα που θα παραλάβουμε από την επόμενη εβδομάδα η κατάσταση θα βελτιωθεί και σε αυτό τον τομέα», σημείωσε ο δήμαρχος Θεσσαλονίκης, Στέλιος Αγγελούδης, καλώντας παράλληλα τη Fraport να επανεξετάσει τη στάση της αναφορικά με τα κόμιστρα που ζητά από τους οδηγούς ταξί για τη στάθμευση των οχημάτων.

Αναφορικά με το κυκλοφοριακό και τη στάθμευση, επεσήμανε πως οι 2.000 θέσεις στάθμευσης που θα δημιουργηθούν στη νέα ΔΕΘ (με την ανάπλαση) θα δώσουν ανάσες στην πόλη.

«Περιορισμοί στα airbnb στο ιστορικό κέντρο»


«Τα airbnb σε κάποιες περιπτώσεις τραυματίζουν τον ανταγωνισμό, είχαμε ζητήσει από την προηγούμενη ηγεσία του υπουργείου Οικονομικών να μπουν κάποιοι περιορισμοί στο ιστορικό κέντρο της πόλης, για τεχνικούς λόγους δεν προχώρησε», ανέφερε.

Στρατηγικό σχέδιο μετεξέλιξης του ΟΤΘ βάσει μοντέλου DMMO


Ο κ. Αγγελούδης εστίασε στην ανάγκη εκπόνησης στρατηγικού σχεδίου για τον τουρισμό της πόλης μετεξελίσσοντας τον Οργανισμό Τουρισμού Θεσσαλονίκης, βάσει του μοντέλου DMMO.

«Στόχος πάνω από 100 κρουαζιερόπλοια το 2026»


«Ήδη με προϋπολογισμό μειωμένο 40%, έχουμε προχωρήσει σε δράσεις εξωστρέφειας για την ανάδειξη της πόλης, θέλουμε να αναδείξουμε τη Θεσσαλονίκη σαν city break προορισμό, είχαμε κάνει μεγάλα βήματα προόδου και με τον Εκμέμ Ιμάμογλου για την προώθηση της Θεσσαλονίκης στην Κωνσταντινούπολη. Για κάθε φεστιβάλ ή εκδήλωση στην πόλη θα γίνονται προωθητικές ενέργειες από τον ΟΤΘ στο εξωτερικό, αυτή είναι η δουλειά του Οργανισμού. Στόχος μας είναι να έχουμε κάθε δύο μήνες τουλάχιστον δύο εκδηλώσεις στην πόλη. Ετοιμάζουμε εκδηλώσεις και για την Μεγάλη Εβδομάδα. Κατορθώσαμε να έχουμε νέες απευθείας αεροπορικές συνδέσεις από τη Θεσσαλονίκη, το 2026 ελπίζουμε να ξεπεράσουν τα 100 τα κρουαζιερόπλοια που θα δέσουν στην πόλη», επεσήμανε.

Loader