Η ΕΕ έδωσε το «πράσινο φως» στον κοινό φορτιστή
Η ύπαρξη κοινού φορτιστή θα διευκολύνει τους καταναλωτές και θα μειώσει σημαντικά τα ηλεκτρονικά απόβλητα
O Διευθυντής του ΙΜΕΤ/ΕΚΕΤΑ, Ε. Μπεκιάρης, πρότεινε επιπλέον μέτρα για την ενίσχυση της ηλεκτροκίνησης των ταξί, αλλά και μοντέλα ενίσχυσης του δικτύου φόρτισης μέσω ΣΔΙΤ
Τον αναπτυξιακό αντίκτυπο που έχει η ηλεκτροκίνηση στην εγχώρια οικονομία ανέδειξε για ακόμη μία χρονιά το 3ο Electric Vehicle Conference που πραγματοποιήθηκε στις 18 Οκτωβρίου στο ΟΤΕΑcademy, στο Μαρούσι.
Ομιλητής του συνεδρίου ήταν, μεταξύ άλλων, ο Διευθυντής του ΙΜΕΤ/ΕΚΕΤΑ, Αντιπρόεδρος ΕΚΕΤΑ και Πρόεδρος του Ελληνικού Ινστιτούτου Ηλεκτροκίνητων Οχημάτων (ΕΛ.ΙΝ.Η.Ο), Δρ. Ε. Μπεκιάρης. Στην παρουσίασή του με θέμα “Electromobility in Greece: Achievements so far and proposals for the future”, οΔρ. Μπεκιάρης μίλησε για το έργο του ΕΚΕΤΑ και του ΕΛ.ΙΝ.Η.Ο, τονίζοντας τις πολλαπλές δράσεις του ΙΜΕΤ/ΕΚΕΤΑ που αφορούν την ηλεκτροκίνηση, ενώ παράλληλα μίλησε για τους σταθμούς φόρτισης στην Ευρώπη και στην Ελλάδα.
Στην ομιλία του ο Δρ. Μπεκιάρης παρουσίασε την ταξινόμηση νέων ηλεκτρικών και υβριδικών οχημάτων, αλλά και ηλεκτρικών ποδηλάτων και πατινιών στην Ελλάδα, συγκρίνοντας την αγορά ηλεκτρικών οχημάτων σε διάφορες περιοχές της χώρας, αναδεικνύοντας τα οικονομικά οφέλη (60% φθηνότερη η αργή φόρτιση και 25% η ταχυφόρτιση σε σχέση με τη βενζίνη). Επίσης πρότεινε επιπλέον μέτρα για την ενίσχυση της ηλεκτροκίνησης των ταξί, αλλά και μοντέλα ενίσχυσης του δικτύου φόρτισης μέσω ΣΔΙΤ (Συμπράξεις Δημοσίου & Ιδιωτικού Τομέα).
Η ύπαρξη κοινού φορτιστή θα διευκολύνει τους καταναλωτές και θα μειώσει σημαντικά τα ηλεκτρονικά απόβλητα
Ποιο θα είναι το ενδιάμεσο βήμα και τι θα «καίνε» τα οχήματα του μέλλοντος
Το μερίδιο των ηλεκτρικών αυτοκινήτων με μπαταρία αναμένεται να φτάσει σχεδόν το 30% της ευρωπαϊκής αγοράς έως το 2025 και να ξεπεράσει το 70% έως το 2030
Ομιλία στο 6ο Συνέδριο Ηλεκτροκίνησης
Οι ευρωβουλευτές ενέκριναν τα βήματα που πρέπει να γίνουν ώστε να μηδενιστούν από το 2035 οι εκπομπές CO2 από τα νέα αυτοκίνητα
Όλοι οι καταναλωτές θα πρέπει να μπορούν να πληρώνουν εύκολα με κάρτες ή ανέπαφες συσκευές, ενώ όλες οι τιμές πρέπει να εμφανίζονται καθαρά στους πελάτες