Έρευνα: Οι Έλληνες δεν κόβουν τις αγορές μόδας παρά την οικονομική αβεβαιότητα
Μόνο το 27% των καταναλωτών σχεδιάζει να περιορίσει τα σχετικά έξοδα
Ο οίκος Balenciaga ξαναχτυπά με πανάκριβες δημιουργίες που θυμίζουν το πιο αγαπημένο σνακ μικρών και μεγάλων
Την ώρα που στη χώρα μας, όσοι δε... ζουν χωρίς πατατάκια (και είναι πολλοί) βρίσκονται στα... κάγκελα, μιας και στο πλαίσιο της ακρίβειας και των ανατιμήσεων οι βιομηχανίες έχουν αφαιρέσει μέρος τσιπς από την συσκευασία, κάποιοι ή μάλλον κάποιες πληρώνουν όσο όσο για τσάντες που είναι σαν σακουλάκια από γνωστά πατατάκια.
Η Balenciaga ήρθε να κάνει πραγματικότητα μια πολύ πρωτότυπη στιλιστική ιδέα, αναστατώνοντας τον χώρο της μόδας. Το αποτέλεσμα της συνεργασίας της με τη Lay’s είναι μια τσάντα 1.800 ευρώ που μοιάζει ακριβώς με ένα από τα εμβληματικά σακουλάκια που περιέχουν τα πατατάκια της δεύτερης.
Δέρμα... τσιπς
Φτιαγμένη από εξωτικό δέρμα, η τσάντα αναπαριστά το κλασικό σχέδιο της σακούλας με τα πατατάκια, διαθέτει το διακριτικό logo της Balenciaga και διατίθεται σε τρία χρώματα: κόκκινο, κίτρινο και μπλε.
Η τσάντα περιλαμβάνει επίσης μεταλλική ασημί φόδρα και απλό κλείσιμο με φερμουάρ στο επάνω μέρος και έκανε την εμφάνισή της για πρώτη φορά στην Εβδομάδα Μόδας του Παρισιού, αφήνοντας τους πάντες με το στόμα ανοιχτό.
Μόνο το 27% των καταναλωτών σχεδιάζει να περιορίσει τα σχετικά έξοδα
Η λάμψη των πανίσχυρων οίκων μόδας αποδεικνύεται πολλές φορές απατηλή
Με πρώτη ύλη την κορυφαία πατάτα της χώρας
Το Shrinkflation ήρθε για να μείνει - Πώς εταιρείες-κολοσσοί μειώνουν το προϊόν, αυξάνοντας ταυτόχρονα τις τιμές