Θεσσαλονίκη: Στα «κάγκελα» οι γονείς για τις συγχωνεύσεις σχολείων
«Δεν θα αφήσουμε να υποβαθμίσουν την εκπαίδευση των παιδιών μας»
Συγκέντρωση διαμαρτυρίας στις 13:30 στο ΥΜΑΘ - «Είμαστε αποφασισμένοι! Οι συγχωνεύσεις δεν θα περάσουν»
Οι σύλλογοι γονέων και κηδεμόνων, εκπαιδευτικοί μέλη των ΕΛΜΕ και μαθητές από διάφορα σχολεία της Θεσσαλονίκης προχωρούν σήμερα 20/12 σε συγκέντρωση διαμαρτυρίας, στο ΥΜΑΘ στις 13:30 ενάντια στις συγχωνεύσεις των σχολείων.
«Θα σταθούμε εμπόδιο στα σχέδιά τους να συγχωνεύσουν 6 σχολεία στο Δήμο Θεσσαλονίκης, (13ο, 4ο, 30ο και 12ο Γυμνάσιο και 4ο και 17ο λύκειο) το δεύτερο μεγαλύτερο δήμο της χώρας και δύο στο Δήμο Καλαμαριάς (4ο και 5ο λύκειο)», τονίζουν χαρακτηριστικά.
Συντονισμένα, μαχητικά, ανυποχώρητα, συνεχίζουμε τον αγώνα ενάντια στις συγχωνεύσεις των σχολείων
Την Τετάρτη 20 Δεκεμβρίου στη 1.30 το μεσημέρι προχωρούμε σε κινητοποίηση διαμαρτυρίας στο ΥΜΑΘ.
Γονείς, μαθητές και εκπαιδευτικοί, δηλώνουμε ότι:
Θα σταθούμε εμπόδιο στα σχέδιά τους να συγχωνεύσουν 6 σχολεία στο Δήμο Θεσσαλονίκης, (13ο, 4ο, 30ο και 12ο Γυμνάσιο και 4ο και 17ο λύκειο) το δεύτερο μεγαλύτερο δήμο της χώρας και δύο στο Δήμο Καλαμαριάς (4ο και 5ο λύκειο).
Θα υπερασπιστούμε τα μορφωτικά δικαιώματα, την ασφάλεια και την ψυχική υγεία των παιδιών μας.
Δεν θα επιτρέψουμε το μέλλον τους να θρυμματιστεί στη λογική του «κόστους» και της «βιωσιμότητας».
Διεκδικούμε και θα παλέψουμε ώστε:
Είμαστε αποφασισμένοι! Οι συγχωνεύσεις δεν θα περάσουν!
Ομοσπονδία Ενώσεων Γονέων Κεντρικής Μακεδονίας, τα Δ.Σ των Συλλόγων Γονέων και Κηδεμόνων 13ου Γυμνασίου Θεσσαλονίκης, 17ου Λυκείου Θεσσαλονίκης, 4ου και 5ου ΓΕΛ Καλαμαριάς.
«Δεν θα αφήσουμε να υποβαθμίσουν την εκπαίδευση των παιδιών μας»
Κατάθεση Επίκαιρης ερώτησης προς τον κ. Υπουργό Παιδείας, Θρησκευμάτων και Αθλητισμού με θέμα τις συγχωνεύσεις σχολικών μονάδων
Όπως αναφέρουν μεταξύ άλλων, «Δεν δεχόμαστε την λογική του σχολείου ‘υπέρ-μάρκετ’ που θα είναι τεράστιο, αχανές, με 27αρια και 30αρια τμήματα και θα κάνουμε ότι περνάει από το χέρι μας»
Μιλούν για υποβάθμιση της εκπαιδευτικής διαδικασίας