Influencers για τα οικονομικά: Η νέα τάση στα social media
Με απλές συμβουλές για ένα καλό κομπόδεμα
Πόσα χρήματα παίρνουν ανά ποστ ανάλογα με την κατηγορία στην οποία ανήκουν
Στα «δίχτυα» της ΑΑΔΕ έπεσε γνωστή influencer, που διαφήμιζε ρούχα, τα πουλούσε διαδικτυακά και δεν έκοβε αποδείξεις, που έφτασαν στο ποσό των 350.000 ευρώ!
Πιο συγκεκριμένα, οι ελεγκτές της ΑΑΔΕ παρακολουθούν την δραστηριότητά των influencers στα social media -έχοντας ήδη πιάσει τα πρώτα λαβράκια- οι οποίοι πλέον θα είναι -μόνιμα πια- στο στόχαστρο του υπουργείου Οικονομίας.
Οι influencers, σύμφωνα με το ρεπορτάζ του κεντρικού δελτίου ειδήσεων του ΑΝΤ1, χωρίζονται σε κατηγορίες, αναλόγως με το κοινό που τους «ακολουθεί».
Για όσους έχουν λίγους ακολούθους (nano-influencers), δηλαδή έως και 10.000, η τιμή ανά δημοσίευση που αναρτούν είναι 20–100 δολάρια.
Οι micro-influencers (έως 50.000 ακολούθους) παίρνουν 30–200 δολάρια ανά δημοσίευση, οι mid-tier influencers (έως 500.000 ακολούθους) φτάνουν τα 80–650 δολάρια και οι macro-influencers (έως 1 εκατ. ακολούθους) τα 1.500 ευρώ.
Και τέλος, οι mega-influencers (πάνω από 1 εκατ. ακολούθους) οι οποίοι εισπράττουν πάνω από 1.200 ευρώ για κάθε ανάρτηση.
Διευκρινίζεται τέλος, ότι για να μην φοροδιαφεύγει κάποιος ενώ υπάρχει εμπορική δραστηριότητα θα πρέπει:
Όποιος influencer αψηφά τους κανονισμούς θα πρέπει να ξέρει πως τώρα πια όλα καταγράφονται.
Με απλές συμβουλές για ένα καλό κομπόδεμα
Στο στόχαστρο κριτικές ή καταχωρήσεις που ενδεχομένως να είναι παραπλανητικές για τους καταναλωτές, επηρεάζοντας την αγοραστική τους συμπεριφορά και προκαλώντας οικονομική ζημία
Στην επιφάνεια το παράνομο ηλεκτρονικό εμπόριο με «κράχτες» μοντέλα και πρόσωπα επιρροής - Στόχος ο εντοπισμός φυσικών προσώπων και επιχειρήσεων που πωλούν αγαθά και υπηρεσίες μέσω διαδικτύου χωρίς να εκδίδουν παραστατικά
Στην τελευταία έκθεση CASE της Ευρωπαϊκής Επιτροπής αναφέρθηκε με ανάρτησή του ο πρωθυπουργός