Η ΡΑΣ βγάζει «κόκκινη κάρτα» στη Hellenic Train- Τι λέει το πόρισμα για δύο σιδηροδρομικά ατυχήματα
Σιδηροδρομικά ατυχήματα λόγω υπέρβασης του ορίου ταχύτητας- Μηχανοδηγοί δίχως τα απαιτούμενα πιστοποιητικά- Είχε ενημερώσει η ΠΕΠΕ
Η ΠΟΣ-ΜΣΤ υποστηρίζει ότι διαχρονικά έκρουε τον κώδωνα του κινδύνου προς όλες τις κατευθύνσεις
Υπέρ της λειτουργίας ενός «δημόσιου, ασφαλούς και ποιοτικού σιδηροδρόμου» τάσσεται, σε ανακοίνωσή της, η Πανελλήνια Ομοσπονδία Σιδηροδρομικών και Μέσων Σταθερής Τροχιάς (ΠΟΣ-ΜΣΤ).
Η ΠΟΣ-ΜΣΤ υποστηρίζει ότι διαχρονικά έκρουε τον κώδωνα του κινδύνου προς όλες τις κατευθύνσεις (διοικήσεις, κυβερνήσεις, κόμματα, ΜΜΕ), αποστέλλοντας εξώδικα, ανακοινώσεις, δελτία τύπου και επιστολές, διαμαρτυρόμενη για τη μη τήρηση των χρονοδιαγραμμάτων των έργων, για τη συρρίκνωση του δικτύου και για τις υποχρηματοδοτήσεις τόσων ετών που επέφεραν «εκπτώσεις» στην ασφάλεια.
«Η Πανελλήνια Ομοσπονδία Σιδηροδρομικών και Μέσων Σταθερής Τροχιάς δεν κρύφτηκε ποτέ και από κανέναν. Κι αυτό θα συνεχίσει να πράττει, ακόμα κι αν οι προσπάθειές της εξακολουθήσουν να μην βρίσκουν ευήκοα ώτα», τονίζει η Ομοσπονδία, επισημαίνοντας ότι, ως θεσμός, ήταν και είναι παρούσα, στο πλευρό των σιδηροδρομικών.
«Πολλές φορές αναγκαστήκαμε να προσφύγουμε στη Δικαιοσύνη, ασκώντας κάθε διαθέσιμο ένδικο μέσο, προκειμένου να προστατεύσουμε τους συναδέλφους μας, αλλά και το επιβατικό κοινό, το οποίο αποτελεί το μέγιστο μέλημά μας», αναφέρει η ΠΟΣ-ΜΣΤ, τονίζοντας, ωστόσο, ότι «επειδή δεν είμαστε όλοι ίδιοι, παρά τις φιλότιμες προσπάθειές μας, δεν μπορούμε να εξαλείψουμε μεμονωμένες περιπτώσεις ή μειοψηφίες συναδέλφων που ενδεχομένως δεν συνάδουν με το επάγγελμά τους και τις αρχές και τις αξίες με τις οποίες εμφορείται η Ομοσπονδία».
Σιδηροδρομικά ατυχήματα λόγω υπέρβασης του ορίου ταχύτητας- Μηχανοδηγοί δίχως τα απαιτούμενα πιστοποιητικά- Είχε ενημερώσει η ΠΕΠΕ
Το πλήρες κείμενο της ομιλίας του Υπουργού Υποδομών και Μεταφορών
Αύριο Σάββατο θα προχωρήσουν σε συμβολικό άνοιγμα των διοδίων του Μακρυχωρίου
Οι τρεις κατηγορίες που αντιμετώπιζαν