Θεός φυλάξοι στις διαβάσεις του ΟΣΕ - Μόλις 1 τεχνίτης για 95 διαβάσεις (βίντεο)
Ψυκτικοί αναλαμβάνουν ακόμη και τη συντήρηση της φωτοσήμανσης στον προαστιακό ενώ 3 από τους 20 τεχνίτες γραμμής είναι... ξυλουργοί
«Στην συνάντηση με τον κ. Γεραπετρίτη εμείς οι μηχανοδηγοί δεν ήμασταν, εμείς που οδηγούμε τα τρένα δεν προσκληθήκαμε», σημείωσε ο κ. Γενιδούνιας
Για την ανάγκη να υπάρχουν όλα τα απαραίτητα μέτρα ασφάλειας πριν από την επανέναρξη των σιδηροδρομικών δρομολογίων μίλησε ο πρόεδρος της Πανελλήνιας Ένωσης Προσωπικού Έλξης, δηλαδή του σωματείου των μηχανοδηγών, Κώστας Γενιδούνιας.
Ο πρόεδρος των μηχανοδηγών ξεκαθάρισε ότι «δεν θα βάλουμε το κεφάλι μας στην γκιλοτίνα» αφού τα σοβαρά προβλήματα στο σιδηροδρομικό δίκτυο παραμένουν και μετά την τραγωδία στα Τέμπη και ότι «δεν θα ξεκινήσουμε» τα δρομολόγια όπως έχει προαναγγείλει ο υπουργός Μεταφορών, Γιώργος Γεραπετρίτης.
«Στην συνάντηση με τον κ. Γεραπετρίτη εμείς οι μηχανοδηγοί δεν ήμασταν, εμείς που οδηγούμε τα τρένα δεν προσκληθήκαμε, πήγε η Ομοσπονδία των σιδηροδρομικών… Εμείς που καταγγείλαμε όλα αυτά ως σωματείο δεν ήταν κανείς», σημείωσε στον Ant1 ο κ. Γενιδούνιας.
«Ενημερωθήκαμε με ένα draft για κάποιες προτάσεις. Έχουμε κι εμείς να κάνουμε, πολλές», συνέχισε, καθώς αυτές που έγιναν δεν ικανοποιούν.
«Διαβάσεις που δεν λειτουργούν και δεν φυλάσσονται»
«Περιμέναμε ότι επειδή υπάρχουν υπηρεσιακά στελέχη που δίνουν στον υπουργό τις κατευθύνσεις, κάποια πράγματα έπρεπε να έχουν λυθεί. Έχουν π.χ. ανακοινώσει ότι την άλλη Τρίτη ξεκινούν δρομολόγια προς Φλώρινα, Δράμα, γραμμές που υπάρχουν σοβαρά προβλήματα με τις επικοινωνίες.
Στις 27 Φεβρουαρίου, μία ημέρα πριν το δυστύχημα στα Τέμπη, στη γραμμή προς Στρυμώνα που είναι να λειτουργήσει την Τρίτη έχουμε διαβάσεις που δεν λειτουργούν και δεν φυλάσσονται. Δεν γνωρίζουμε αν έχει λυθεί το θέμα. Μας λένε ότι θα ξεκινήσει η γραμμή… Μας το δίνουν γραπτώς, «δεν λειτουργούν», «δεν φυλάσσονται»», τόνισε ο κ. Γενιδούνιας.
«Τι πρέπει να κάνουμε εμείς; Να σταματάμε σε διαβάσεις με μεγάλη κυκλοφορία … Σε γραμμές που κυκλοφορούν και εμπορικά … Στη γραμμή προς Στρυμώνα που είναι να λειτουργήσει την Τρίτη, ένα τρένο μήκους 400-500 μ. πώς θα περάσει;», αναρωτήθηκε.
Ο Γενιδούνιας τόνισε, επίσης, ότι «έχουμε θιγεί από αυτά που γίνονται τις τελευταίες ημέρες. Όχι μόνο δεν θα επιτρέψουμε να επικρατήσει η θεωρία του ανθρώπινου λάθους, αλλά και δεν θα βάλουμε τους εαυτούς μας στην γκιλοτίνα».
«Να μας πουν αναλυτικά τι έχουν προτείνει. Δεν διαβάζουμε τίποτα για τις σήραγγες, για τις επικοινωνίες. Για τη γραμμή προς Στρυμώνα, Φλώρινα, Δράμα, δεν ακούσαμε αν οι διαβάσεις θα λειτουργούν. Τι πιστεύουν, ότι θα ξεκινήσουμε την Τρίτη αν μας δώσει κάποιος χαρτί ότι δεν λειτουργούν; Δεν θα ξεκινήσουμε».
Ψυκτικοί αναλαμβάνουν ακόμη και τη συντήρηση της φωτοσήμανσης στον προαστιακό ενώ 3 από τους 20 τεχνίτες γραμμής είναι... ξυλουργοί
Η κηδεία του μηχανοδηγού θα γίνει σήμερα στις 3 το μεσημέρι στην Περαία της Πέλλας, όπου και ο τόπος καταγωγής του
Στους τρεις κατηγορούμενους ασκήθηκε δίωξη για τα ίδια, κακουργηματικού και πλημμεληματικού χαρακτήρα, αδικήματα όπως του 59χρονου σταθμάρχη
Σπαραγμός και οδύνη επικράτησε σήμερα στην Περαία Έδεσσας
Καθημερινό το φαινόμενο στο σταθμό της Διαλογής, όπου παραμένουν σταθμευμένες οι εμπορικές αμαξοστοιχίες
Η ΠΕΠΕ κατηγορεί τους αρμόδιους φορείς για αδιαφορία στην επίλυση ζητημάτων ασφαλείας
Η Ευρωπαϊκή Ομοσπονδία ALE δεν έγινε δεκτή από το Υπουργείο Υποδομών και Μεταφορών