Πάτρα: Έκοψαν καλώδια και αχρήστεψαν μπάρες διάβασης του ΟΣΕ
Για να περάσουν τα αυτοκίνητα, οδηγοί κατέβαιναν και σήκωναν τις μπάρες με τα χέρια
Ψυκτικοί αναλαμβάνουν ακόμη και τη συντήρηση της φωτοσήμανσης στον προαστιακό ενώ 3 από τους 20 τεχνίτες γραμμής είναι... ξυλουργοί
- Newsroom
Σε ολόκληρη τη γραμμή Πύργος-Χαλκίδα όπου λειτουργούν 95 σιδηροδρομικές διαβάσεις υπάρχει μόνο ένας εργαζόμενος, στον προαστιακό στο τμήμα αεροδρόμιο Αθηνών-Πειραιάς υπάρχουν... 3,5 τεχνίτες για τη σηματοδότηση καθώς οι τρεις είναι τεχνίτες και ο... μισός είναι τεχνίτης 15 ημέρες τον μήνα και τις υπόλοιπες 15 κάνει διοικητικές εργασίες, καταγγέλλει μιλώντας στο OPEN ο αντιπρόεδρος του Σωματείου Εργαζομένων ΟΣΕ, Παντελής Μπαριάνος.
Μάλιστα ο ένας εργαζόμενος της γραμμής Πύργος-Χαλκίδα πρόκειται να συνταξιοδοτηθεί, επισήμανε ο αντιπρόεδρος. Επιπλέον, «τις διαβάσεις, ηλεκτρολογικές δουλειές θα πάει» ο ψυκτικός όταν δεν υπάρχει ο εκάστοτε εξειδικευμένος τεχνίτης. Το ίδιο συμβαίνει με τους τεχνίτες γραμμής. Υπάρχουν 20 εκ των οποίων οι τρεις είναι... ξυλουργοί, αποκαλύπτει ο κ. Μπαριάνος.
Συνολικά ο ΟΣΕ διαθέτει μόλις 740 εργαζόμενους ενώ το οργανόγραμμα προβλέπει 2.100 εργαζόμενους.
Ακόμα, στο τμήμα Πάτρα-Πύργος υπάρχουν δύο εργαζόμενοι με μπλοκάκια που απαγορεύεται να οδηγήσουν όχημα του ΟΣΕ και μεταβαίνουν όπου χρειάζεται μόνο με τη συνοδεία υπαλλήλου του ΟΣΕ, πρόσθεσε ο κ. Μπαριάνος.
Για να περάσουν τα αυτοκίνητα, οδηγοί κατέβαιναν και σήκωναν τις μπάρες με τα χέρια
Ο πρόεδρος της Βυρώνειας Παύλος Ναζηρίδης μιλώντας για την απουσία ηλεκτρονικού εξοπλισμού, δήλωσε πως «εγώ ως πρόεδρος του χωριού νιώθω πιο ασφαλής με τους σεκιουριτάδες παρά με τις μπάρες»
Στις 11:30 στο άγαλμα του Βενιζέλου
Η ανεπάρκεια του 59χρονου σταθμάρχη και η ενημέρωσή του από την πυροσβεστική για τη σύγκρουση των τρένων