Αγάπη μου, συρρίκνωσαν τα πατατάκια - Η... μόδα που χτυπά την τσέπη των καταναλωτών
Το Shrinkflation ήρθε για να μείνει - Πώς εταιρείες-κολοσσοί μειώνουν το προϊόν, αυξάνοντας ταυτόχρονα τις τιμές
Βασικός στόχος της διοργάνωσης είναι η ανάδειξη αυτού του προϊόντος, μέσα από τις πολλές χρήσεις που έχει στην καθημερινή μας ζωή και σε πολλούς τομείς
Το 2ο Φεστιβάλ Πατάτας σε συνεργασία με το Δήμο Κ. Νευροκοπίου πραγματοποιεί σήμερα Πέμπτη 11 Απριλίου, το Γενικό Λύκειο Κ. Νευροκοπίου, στον προαύλιο χώρο του αλλά και στις κτιριακές του εγκαταστάσεις.
Σύμφωνα με την ΕΡΤ, βασικός στόχος της διοργάνωσης είναι η ανάδειξη αυτού του προϊόντος, μέσα από τις πολλές χρήσεις που έχει στην καθημερινή μας ζωή και σε πολλούς τομείς.
Στο Φεστιβάλ συμμετέχουν με δράσεις τους το τμήμα Βιοτεχνολογίας Αμπελουργίας του Δημοκρίτειου Πανεπιστημίου, ο Σύλλογος Γονέων και Κηδεμόνων του σχολείου, το ΚΕΦΟ Κ. Νευροκοπίου, η Ένωση Αγροτικών Συνεταιρισμών Δράμας, το 518 ΤΑΓΜΑ ΠΕΖΙΚΟΥ, το ΕΠΑΛ, ο Γυμνάσιο και το Νηπιαγωγείο Κ. Νευροκοπίου.
Στο πλαίσιο της κυκλικής οικονομίας και αειφορίας το σχολείο, με τη δράση του αυτή, θέλει να ανοίξει τη συνεργασία με την τοπική κοινωνία και άλλους θεσμικούς φορείς και να προτείνει καινοτόμες προσεγγίσεις στην αξιοποίηση των αποβλήτων της πατάτας.
Η φετινή διοργάνωση ξεκίνησε στις 09.30 το πρωί.
Το Shrinkflation ήρθε για να μείνει - Πώς εταιρείες-κολοσσοί μειώνουν το προϊόν, αυξάνοντας ταυτόχρονα τις τιμές
Ωστόσο αναμένεται μεγάλη ζήτηση λόγω ελλίματος στην Ευρωπαϊκή Ένωση
Όλα ξεκίνησαν το 2017, έπειτα από μία μεγάλη κατολίσθηση σε ορυχεία της περιοχής
Ο ιδιοκτήτης των περιστεριών έκανε μήνυση