Aυξάνονται τζίρος και κατανάλωση στα σούπερ μάρκετ - Προσγειώνεται ο όγκος πωλήσεων ελέω ακρίβειας
Τι δείχνει έρευνα της IRI
Σε ποια προϊόντα σημειώθηκε αύξηση πωλήσεων
- Newsroom
Αύξηση 1,4% σημείωσε ο όγκος των πωλήσεων στο λιανικό εμπόριο της χώρας τον Σεπτέμβριο εφέτος, αν και η εικόνα στα επιμέρους καταστήματα είναι μεικτή.
Ειδικότερα, οι πωλήσεις αυξήθηκαν σε:
- Έπιπλα-ηλεκτρικά είδη-οικιακό εξοπλισμό (12,1%).
- Βιβλία-χαρτικά-λοιπά είδη (6%).
- Καύσιμα και λιπαντικά αυτοκινήτων (5,5%)
- Φαρμακευτικά-καλλυντικά (0,7).
Αντίθετα, μειώθηκαν σε:
- Ένδυση-υπόδηση (7,2%).
- Τρόφιμα-ποτά-καπνό (3,1%).
- Πολυκαταστήματα (1,1%) και μεγάλα καταστήματα τροφίμων (0,3%).
Όπως ανακοίνωσε η ΕΛΣΤΑΤ, ο γενικός δείκτης όγκου (κύκλος εργασιών σε σταθερές τιμές) παρουσίασε αύξηση 1,4% τον Σεπτέμβριο 2022 σε σύγκριση με τον αντίστοιχο δείκτη του Σεπτεμβρίου 2021, ενώ σε σύγκριση με τον αντίστοιχο δείκτη του Αυγούστου 2022 σημείωσε μείωση 7%. Ο εποχικά διορθωμένος γενικός δείκτης παρουσίασε μείωση 1% τον Σεπτέμβριο 2022 σε σύγκριση με τον αντίστοιχο δείκτη του Αυγούστου 2022.
Ο γενικός δείκτης κύκλου εργασιών (κύκλος εργασιών σε τρέχουσες τιμές) παρουσίασε αύξηση 10,5% τον Σεπτέμβριο 2022 σε σύγκριση με τον αντίστοιχο δείκτη του Σεπτεμβρίου 2021, ενώ σε σύγκριση με τον αντίστοιχο δείκτη του Αυγούστου 2022 σημείωσε μείωση 3,3%. Ο εποχικά διορθωμένος γενικός δείκτης παρουσίασε μείωση 0,6% τον Σεπτέμβριο 2022 σε σύγκριση με τον αντίστοιχο δείκτη του Αυγούστου 2022.
Τι δείχνει έρευνα της IRI
Τι δείχνουν τα στοιχεία της ΕΛΣΤΑΤ
Με φόντο την εμπορική πολιτική Τραμπ και την κόντρα του με τον διοικητή της Fed
Παράλληλα, η τουριστική περίοδος αναμένεται να συνεχιστεί ανοδικά, λέει ο πρόεδρος του ΕΒΕΠ