Γιατί δεν μπαίνει πλαφόν στις τιμές των ακτοπλοϊκών
«Συνεχής ο αγώνας της κυβέρνησης για έλεγχο των τιμών» ανέφερε ο υπουργός
Εφαρμόζεται το κρατικό ναυλολόγιο, καθώς πρόκειται για γραμμές που δεν πληρούν τα κριτήρια απελευθέρωσης των ναύλων - Αφορά τις συνδέσεις «Ερείκουσα–Κέρκυρα», «Κέρκυρα–Μαθράκι», και «Κέρκυρα–Οθωνοί», από 01-11-2024 έως 30-04-2025
Με απόφαση του Υπουργού Ναυτιλίας και Νησιωτικής Πολιτικής, Χρήστου Στυλιανίδη, επανακαθορίζεται νέα ανώτατη επιτρεπόμενη τιμή καθαρού ναύλου μεταφοράς ιδιωτικής χρήσης επιβατικών (Ι.Χ.Ε.) οχημάτων στις δρομολογιακές συνδέσεις για τα Διαπόντια Νησιά από την Κέρκυρα.
Ειδικότερα, αφορά τα οχήματα μήκους μέχρι 4,25 μέτρων, κατά κατηγορία και ηλικία πλοίου, για τις διαδρομές «Ερείκουσα–Κέρκυρα», «Κέρκυρα–Μαθράκι», και «Κέρκυρα–Οθωνοί», για το χρονικό διάστημα από 01-11-2024 έως 30-04-2025. Οι ναύλοι διαμορφώνεται με έκπτωση 25%, ώστε η τιμολόγηση να μην θεωρείται υπερβολική και αντίκειται στο δημόσιο συμφέρον.
Σύμφωνα και με σχετική γνωμοδότηση του Συμβούλιο Ακτοπλοϊκών Συγκοινωνιών (Σ.Α.Σ.), οι ανώτατες επιτρεπόμενες τιμές είναι μειωμένες σε ποσοστό 25% των ισχυόντων τιμών και διαμορφώνονται ως ακολούθως:
Στις ακτοπλοϊκές συνδέσεις της Κέρκυρας με τα Διαπόντια Νησιά (Ερείκουσα, Μαθράκι, Οθωνοί), εφαρμόζεται το κρατικό ναυλολόγιο καθώς πρόκειται για γραμμές που δεν πληρούν τα κριτήρια απελευθέρωσης των ναύλων και επιπλέον εξυπηρετούνται και με σύμβαση ανάθεσης δημόσιας υπηρεσίας (επιδοτούμενα δρομολόγια).
Συνεπώς, το Υπουργείο καθορίζει την ανώτατη επιτρεπόμενη τιμολόγηση της οικονομικής ή ενιαίας θέσης επιβατών, των Ι.Χ.Ε. οχημάτων μήκους μέχρι 4,25 μέτρα και την τιμή ανά μέτρο στα φορτηγά. Η ετήσια αναπροσαρμογή των ανώτατων επιτρεπόμενων τιμών εξαρτάται από τον Δείκτη Τιμών Καταναλωτή των μηνών Ιανουαρίου έως Δεκεμβρίου του προηγούμενου έτους.
«Συνεχής ο αγώνας της κυβέρνησης για έλεγχο των τιμών» ανέφερε ο υπουργός
Αναλύει ο χημικός μηχανικός Ελευθέριος Βασιλειάδης, σύμβουλος του γενικού γραμματέα Ενέργειας και Ορυκτών Πόρων του Υπουργείου Ενέργειας
Απομένει να «κλειδώσουν» τα νούμερα για το εύρος των δημοσιονομικών περιθωρίων προκειμένου να ληφθούν οι οριστικές αποφάσεις
Νέοι σύγχρονοι σταθμοί ηλεκτροπαραγωγής με φυσικό αέριο, αγωγοί μεταφοράς ενέργειας, αιολικά πάρκα, υδρογόνο, «πράσινα» διυλιστήρια, αιολικά και φωτοβολταϊκά αλλάζουν τα δεδομένα