Τζο Μπάιντεν: Η χώρα έχει "ηθική υποχρέωση" να θέσει όρια στην οπλοκατοχή
«Πρέπει να εξαλείψουμε αυτά τα όπλα που δεν έχουν άλλο λόγο ύπαρξης παρά να σκοτώνουν μεγάλο αριθμό»
«Το πρόσφατο φονικό μέσα στην καρδιά της Νέας Σμύρνης, σε κατάμεστη πολυσύχναστη καφετέρια, έφερε στην καρδιά της πόλης σκηνές από μαφιόζικες ταινίες, ενώ ακούγεται πως ο δεύτερος νεκρός είναι μία παράπλευρη απώλεια», σημειώνει το κόμμα
«Τα τραγικά περιστατικά ανθρώπων του ένοπλου εγκλήματος και η νόμιμη και παράνομη χρήση όπλων έχουν αυξηθεί επικίνδυνα», προειδοποιεί το ΜέΡΑ25, καλώντας ταυτόχρονα τη Βουλή να μελετήσει με σοβαρότητα και να λάβει υπεύθυνη θέση έναντι της τροπολογίας που κατέθεσε το κόμμα για την οπλοκατοχή και την οπλοχρησία.
«Τον περασμένο Σεπτέμβριο το ΜέΡΑ25 κατέθεσε τροπολογία, σχετικά με την νομοθεσία οπλοχρησίας και οπλοκατοχής, η οποία, δυστυχώς, δεν βρήκε ώτα ευήκοα. Ωστόσο, το ΜέΡΑ25 επαναφέρει την εν λόγω πρόταση, αναγνωρίζοντας την ανάγκη για αυστηροποίηση του πλαισίου και αύξηση του ελέγχου ως σημαντικές παραμέτρους για την προστασία των ανθρώπων από το έγκλημα», διαμηνύει το κόμμα συμπληρώνοντας πως «το πρόσφατο φονικό μέσα στην καρδιά της Νέας Σμύρνης, σε κατάμεστη πολυσύχναστη καφετέρια, έφερε στην καρδιά της πόλης σκηνές από μαφιόζικες ταινίες, ενώ ακούγεται πως ο δεύτερος νεκρός είναι μία παράπλευρη απώλεια, του ξεκαθαρίσματος λογαριασμών με το αρχικά στοχευμένο θύμα».
Στη συνέχεια το κόμμα της ελάσσονος αντιπολίτευσης παρατηρεί το εξής: «Με τις διατάξεις του ν. 2168/ 1993 (Φ.Ε.Κ. Α' - 147), όπως τροποποιήθηκε και ισχύει βάσει του ν. 4678/ 2020 (Φ.Ε.Κ. Α' - 70) και σύμφωνα με τα οριζόμενα στο άρθρο 18 παρ. 3 περ. α' αυτού, οι άδειες οπλοφορίας δεν χορηγούνται σε όποιον δεν παρέχει εχέγγυα ασφαλούς φύλαξης και χρήσης των όπλων και λοιπών αντικειμένων και ιδιαίτερα σε όσους πάσχουν ή νοσηλεύτηκαν για μείζονα ψυχική διαταραχή ή σοβαρή διαταραχή προσωπικότητας, ενώ η κατάσταση της υγείας των ανωτέρω βεβαιώνεται με ιατρικό πιστοποιητικό, αναφέρει το ΜέΡΑ25 και τονίζει ότι δυστυχώς, το ισχύον νομικό πλαίσιο παρουσιάζει σοβαρά ελλείμματα».
Επίσης, «η απουσία συγκεκριμένου πρωτοκόλλου, για δημόσιους και ιδιώτες γιατρούς, δημιουργεί δυσλειτουργίες στη διαδικασία. Πολλοί γιατροί προτείνουν πρωτόκολλα τα οποία περιλαμβάνουν τοξικολογικό έλεγχο με έκδοση σχετικού παραπεμπτικού, με πολλούς ενδιαφερόμενους να προσπαθούν να αποφύγουν τη διαδικασία, επιτυγχάνοντας να εξασφαλίσουν με πλάγιους τρόπους τα σχετικά ιατρικά πιστοποιητικά. Οι πρακτικές δωροδοκίας ανοίγουν δρόμο στην εξασφάλιση του σχετικού πιστοποιητικού. Είναι πράγματι εκρηκτικός ο συνδυασμός μιας τέτοιας ευρείας βούλησης για δωροδοκία και της απουσίας ενός ομοιόμορφου συγκεκριμένου ιατρικού πρωτοκόλλου, σε μια διαδικασία με δυνάμει εξαιρετικά επικίνδυνα αποτελέσματα για τη ζωή και τη δημόσια τάξη», επισημαίνει το ΜέΡΑ25.
Τέλος, «Η πιθανότητα "εξαγοράς" ψυχιατρικής γνωμάτευσης για άδεια οπλοκατοχής και οπλοχρησίας αυξάνει σαφώς τον κίνδυνο πρόκλησης εγκλημάτων. Αν σε αυτή τη συνθήκη αθροίσουμε και την μεγάλου εύρους παράνομη οπλοκατοχή στη χώρα μας, ο επιπρόσθετος παράγοντας ρίσκου εκτινάσσεται. Είναι, λοιπόν, αναγκαίο άμεσα να θεσπιστεί συγκεκριμένο κοινό ομοιόμορφο πρωτόκολλο εξέτασης των ατόμων που καταθέτουν σχετικό αίτημα. Οι χορηγούμενες γνωματεύσεις πρέπει να καταχωρούνται σε βάση ευαίσθητων προσωπικών δεδομένων η οποία πρέπει να διασυνδέεται κατά τα οριζόμενα στον ΓΚΠΔ με τη σχετική βάση δεδομένων της ΕΛΑΣ», καταλήγει το ΜέΡΑ 25.
«Πρέπει να εξαλείψουμε αυτά τα όπλα που δεν έχουν άλλο λόγο ύπαρξης παρά να σκοτώνουν μεγάλο αριθμό»
Μιλώντας για ένα από τα θύματα του μακελειού σε δημοτικό σχολείο της πατρίδας του, σημείωσε χτυπώντας το χέρι του στο πόντιουμ: «Η 9χρονη Μεΐτε φορούσε πράσινα παπούτσια κάθε μέρα και μπορούσε να αναγνωριστεί μόνο από αυτά μετά το μακελειό»
Παραβιάζοντας βέβαια τα μέτρα κατά της εξάπλωσης της πανδημίας
Τι είπε για την ληστεία στο κατάστημα ρολογιών στην Κολοκοτρώνη
Σοκαριστικό είναι το βίντεο που καταγράφει τη στιγμή όταν ο μασκοφόρος της Ν. Σμύρνης πλησιάζει πελάτες σε καφέ της πλατείας και ανοίγει πυρ - Εισπράκτορας κυκλώματος προστασίας ο ένας νεκρός