Μετρό Θεσσαλονίκης: Οι «έξυπνοι» συρμοί και οι ημερομηνίες-κλειδιά
Πώς τα ίδια τα βαγόνια θα αποκλείουν τους υπεράριθμους - Κρίσιμος ο ερχόμενος μήνας
Ο αυτοματοποιημένος συρμός του μετρό ήταν στο σταθμό και άνοιξε τις πόρτες του για να μπουν οι επισκέπτες
Στο σταθμό Παπάφη του μετρό Θεσσαλονίκης έφτασε και παρουσιάστηκε σήμερα ο αυτοματοποιημένος συρμός του μέσου, που δε χρειάζεται οδηγό. Ο σταθμός άνοιξε για το κοινό στα πλαίσια των εκδηλώσεων του Open House και οι πρώτοι... επιβάτες του μετρό μπήκαν στο συρμό.
Τους πρώτους επισκέπτες υποδέχτηκε στο σταθμό που έλαμπε ο πρόεδρος της Αττικό Μετρό, Νίκος Ταχιάος, λίγο μετά τις 10 το πρωί και τους ξενάγησε στις εγκαταστάσεις, ενώ στη συνέχεια επιβιβάστηκαν στο συρμό.
Ο κ. Ταχιάος τόνισε ότι με την επίσημη έναρξη του μετρό, είναι καιρός σιγά σιγά να «βγάλουμε το αυτοκίνητο από τη ζωή στη Θεσσαλονίκη» ενώ όσον αφορά στις τιμές των εισιτηρίων πρόσθεσε ότι το μετρό θα είναι φθηνό και συγκεκριμένα «πολύ κοντά στις τιμές του ΟΑΣΘ».
Το «παρών» στα εγκαίνια έδωσαν η ευρωβουλευτής Μαρία Σπυράκη, ο υφυπουργός Μακεδονίας-Θράκης, Σταύρος Καλαφάτης, ο διευθύνων σύμβουλος της Αττικό Μετρό, Νίκος Κουρέτας.
Ο σταθμός Παπάφη είναι ο έβδομος στην σειρά σταθμός της βασικής γραμμής του Μετρό Θεσσαλονίκης στην κατεύθυνση των συρμών προς τον Νέο Σιδηροδρομικό Σταθμό. Βρίσκεται στην συμβολή της Λεωφόρου Κωνσταντίνου Καραμανλή και των οδών Παπάφη και Συμεωνίδη.
Σε ώρες αιχμής, από τον σταθμό θα διέρχεται ανά κατεύθυνση κάθε 1,5 λεπτό ένας συρμός μήκους 52 μέτρων, χωρητικότητας 350 επιβατών.
Πώς τα ίδια τα βαγόνια θα αποκλείουν τους υπεράριθμους - Κρίσιμος ο ερχόμενος μήνας
«Σπριντ» για την ολοκλήρωση της βασικής γραμμής «Σιδηροδρομικός Σταθμός - Νέα Ελβετία»
Συνέντευξη σε τηλεοπτικό σταθμό έδωσε ο Υφυπουργός Υποδομών και Μεταφορών, αρμόδιος για τις υποδομές
Το Μετρό Θεσσαλονίκης μπαίνει στην τελική του φάση, έγραψε ο υπουργός
«Η πόλη θα έχει το πιο σύγχρονο μετρό της Ευρώπης», επεσήμανε ο υφυπουργός Υποδομών από το χώρο του αμαξοστασίου στην Πυλαία