Θεσσαλονίκη: Ψυχολόγος στο σχολείο όπου λιποθύμησε μαθήτρια ακολουθώντας challenge στο Tik Tok (βίντεο)

Ξεκινούν σχολές γονέων σε συνεργασία με όλους τους δήμους της Κ. Μακεδονίας

«Από την πρώτη στιγμή κάναμε όλες τις απαραίτητες ενέργειες και δώσαμε εντολή να διερευνηθεί το περιστατικό», σημείωσε σε δηλώσεις του ο περιφερειακός διευθυντής εκπαίδευσης Κ. Μακεδονίας Αλέξανδρος Κόπτσης αναφερόμενος στο περιστατικό που σημειώθηκε χθες, λίγο μετά τις 12:00 το μεσημέρι στο 1ο Γυμνάσιο Συκεών, όπου μαθήτρια γυμνασίου λιποθύμησε αφότου «ακολούθησε» challenge του Τik Tokπου προτρέπει να κρατήσεις την ανάσα σου για όση περισσότερη ώρα μπορείς. Σημειώνεται ότι, συμμαθητές της 14χρονης αναφέρουν ότι δεν είναι η πρώτη φορά που δοκιμάζουν το συγκεκριμένο challenge, το οποίο στοχεύει στο να φτάσουν σε λιπόθυμη κατάσταση.

Σύμφωνα με μαρτυρίες, η μαθήτρια έχασε τις αισθήσεις της, πήγε να πέσει στο έδαφος αλλά την συγκράτησαν οι συμμαθητές της. Στη συνέχεια παραπονέθηκε για πόνο στο κεφάλι και τότε, η διεύθυνση του σχολείου και οι εκπαιδευτικοί αντέδρασαν άμεσα καλώντας ασθενοφόρο, που την μετέφερε στο Ιπποκράτειο.


Ο Περιφερειακός Διευθυντής Εκπαίδευσης Κ. Μακεδονίας σημείωσε πως στο σχολείο βρέθηκαν παιδοψυχολόγοι και στελέχη του ΚΕΔΑΣΥ και από Δευτέρα, θα γίνουν συγκεκριμένες δράσεις και προγράμματα ενημέρωσης μαθητών και γονέων. «Θα δημιουργήσουμε συνθήκες αποτροπής μιμητισμού αρνητικών γεγονότων και ενεργειών που βλάπτουν την υγεία των μαθητών μας. Η διαπαιδαγώγηση δεν είναι μόνον θέμα του σχολείου, εμείς θέλουμε μέσα από το σχολείο να περάσουμε το μήνυμα, τα παιδιά να επωφελούνται από τα μέσα κοινωνικής δικτύωσης τις θετικές επιπτώσεις και να αποτρέπονται από οτιδήποτε αρνητικό», ανέφερε ο ίδιος και συμπλήρωσε πως επειδή ο ρόλος των γονέων είναι πολύ σημαντικός σε αυτό το κομμάτι, σε συνεργασία με τους δήμους της Κ. Μακεδονίας, θα ξεκινήσουν σχολές γονέων.

Ο ίδιος τόνισε πως πρόκειται για μεμονωμένο περιστατικό και ότι το παιδί είναι καλά στην υγεία του.

Αυτή τη στιγμή στο σχολείο είναι μέσα ήδη ψυχολόγος, κοινωνικός λειτουργός και ο διευθυντής εκπαίδευσης. «Πρέπει να καταδείξουμε ότι το σχολείο είναι ασφαλές. Στόχος μας είναι να δείξουμε ότι το σχολείο δεν είναι μόνο πηγή γνώσης και μάθησης, αλλά και ένας χώρος πολιτισμού κι ένας χώρος συναισθηματικής ανάπτυξης», κατέληξε ο κ. Κόπτσης.

Loader