Θεσσαλονίκη: Τελευταίες θέσεις για τα σεμινάρια του ΕΒΕΘ
«Πρώτοι στις Πωλήσεις» και «Επιχειρηματικές Διαπραγματεύσεις»
Τη Δευτέρα 16 Δεκεμβρίου, 17:00 – 22:00, στο ξενοδοχείο Mediterranean Palace, στη Θεσσαλονίκη ή Μαγνητοσκοπημένο.
- Newsroom
*BONUS: Απαντήσεις σε δικά σας ερωτήματα, προβληματισμούς και συμβουλές για την επιχείρησή ή το personal brand σας.
17:00 – 22:00 (Σεμινάριο 5 ώρες)
22:00 – 23:00 (Ερωτήσεις VIP Only – 40 άτομα)
23:00 – 24:00 Private Dinner (10 άτομα)
Νίκος Ξυδάς
Ιδρυτής Humble Agency (*Content Agency of the Year), Ομιλητής, Επιχειρηματίας, Content Creator
Ο Νίκος είναι marketeer, ιδρυτής ενός εκ των κορυφαίων Agencies στη χώρα μας με πελάτες όπως WELLA, LOGITECH, PWC, KLARNA, AVIN, GALERIE DE BEAUTE, IASO, BABYLINO, ALWAYS, POWERHEALTH, HOLLAND & BARRETT, DPAM, VOLTON, είναι ενεργός στα Social Media με περισσότερους από 70.000 ακολούθους και αποτελεί opinion leader στον χώρο της διαφήμισης. Από το 2010, όπου φοιτητής τότε εγκατέλειψε τις σπουδές του στην Πληροφορική του Οικονομικού Πανεπιστημίου Αθηνών, ασχολήθηκε με το Digital Marketing και δημιούργησε την Humble, η οποία σήμερα αποτελείται από 50 εργαζομένους, κορυφαίους πελάτες, περισσότερα από 65 βραβεία και διακρίσεις, και αποτελεί μια από τις πιο ανερχόμενες διαφημιστικές εταιρείες στον κλάδο. Είναι ομιλητής στα κορυφαία συνέδρια Marketing & Διαφήμισης και συχνά καλείται από δημοφιλείς τηλεοπτικούς σταθμούς για να συνεισφέρει την άποψή του σε θέματα Marketing, Influencers, Digital κα. Θα τον βρεις στα social media με το username @nikosxydas
1 άτομο 119€
2 άτομα 198€ πακέτο (99€/άτομο)
3 άτομα 267€ πακέτο (89€/άτομο)
VIP 1 άτομο 149€ (Only 40 άτομα)
Private Dinner 79€ (Only 10 άτομα) δεν περιλαμβάνεται στην τιμή η παρακολούθηση του σεμιναρίου
Όροι και προϋποθέσεις
«Πρώτοι στις Πωλήσεις» και «Επιχειρηματικές Διαπραγματεύσεις»
Ο εμπορικός πόλεμος ΗΠΑ - Κίνας αναγκάζει τις εταιρείες να επανεξετάσουν τις αλυσίδες εφοδιασμού τους
Σήμερα, το «Me at the zoo» δεν είναι το πιο προβεβλημένο βίντεο στο YouTube – Αυτός ο τίτλος ανήκει στο «Baby Shark Dance» με 15,8 δισεκατομμύρια views, παραμένει όμως το πιο εμβληματικό.
Οι μαθητές και οι μαθήτριες που συμμετέχουν, ενισχύουν τις τεχνολογικές και επιστημονικές τους γνώσεις γύρω από τα πεδία STEM