- Newsroom
Έρευνα για την κίνηση της αγοράς διεξήγαγε ο Εμπορικός Σύλλογος Θεσσαλονίκης, κατά την περίοδο των φετινών χειμερινών εκπτώσεων.
Για τις σχεδόν μισές εμπορικές επιχειρήσεις (48,6%) δεν υπήρξε κάποια καλύτερη περίοδος μέσα στο χρονικό διάστημα των εκπτώσεων από άποψη αγοραστικής κίνησης, ενώ το 34,3% δήλωσε ότι τις πρώτες μέρες, από 13/1/2025 έως 31/1/2025, η αγοραστική κίνηση ήταν καλύτερη σε σχέση με τις υπόλοιπες μέρες.
Με βάση τα αποτελέσματα της έρευνας, το ποσοστό έκπτωσης κυρίως διαμορφώθηκε στο 21-30% κατά μέσο όρο.
Καθόλου ικανοποιημένο από τις πωλήσεις του καταστήματος κατά την περίοδο των φετινών χειμερινών εκπτώσεων δηλώνει το 66,7% των ερωτηθέντων ενώ το 17,1% δηλώνει λίγο ικανοποιημένο και το 11,4% είναι μέτρια ικανοποιημένο.
Αντίστοιχα, καθόλου ικανοποιημένο από την επισκεψιμότητα του καταστήματος δηλώνει το 57,1% των ερωτηθέντων ενώ το 22,9% δηλώνει λίγο ικανοποιημένο και το 14,3% είναι μέτρια ικανοποιημένο.
Χειρότερη ήταν η κίνηση σε σχέση με την αντίστοιχη περυσινή περίοδο των χειμερινών εκπτώσεων για το 77,1% των ερωτηθέντων εκ των οποίων το 17,1% είχε μείωση πωλήσεων έως 10% το 22,9% είχε μείωση πωλήσεων από 11-20%, το 17,1% από 21-30%, το 11,4% είχε μείωση από 31-40%, το 11,4% είχε μείωση μεγαλύτερη από 41% και ένα ποσοστό 20% των ερωτηθέντων δεν απάντησαν.
Για την πλειοψηφία των επιχειρήσεων, τα ποσοστά εκπτώσεων στα οποία κινήθηκαν οι φετινές εκπτώσεις στα εμπορεύματα των καταστημάτων ήταν στα ίδια επίπεδα με τα αντίστοιχα του 2024.
Η δυσαρέσκεια των επιχειρήσεων από τις φετινές χειμερινές εκπτώσεις είναι ο λόγος που το 81,8% των επιχειρήσεων σκοπεύουν να διατηρήσουν τις προσφορές στο κατάστημά τους μετά το πέρας των εκπτώσεων.