Θεσσαλονίκη: Το κυκλοφοριακό δεν λύνεται με «φωνές» και «δυσφορίες», αλλά με αλλαγή πολιτικής και τολμηρές παρεμβάσεις
Το πρόβλημα είναι πολυπαραγοντικό και απαιτεί συνδυαστικές λύσεις, πολλές από τις οποίες είναι αρμοδιότητας του δήμου
Για να διανύσει ένα ΙΧ μια απόσταση 4-5 χιλιομέτρων χρειαζόταν τουλάχιστον 40-50 λεπτά, όταν σε μια κανονική μέρα θα χρειαζόταν περίπου 20-25 λεπτά
Η πρωινή βροχή προκάλεσε απίστευτο μποτιλιάρισμα στους δρόμους της Θεσσαλονίκης, μέσα κι έξω από την πόλη.
Στον περιφερειακό τα ΙΧ κινούνταν με ταχύτητες χελώνας ενώ οι ουρές των αυτοκινήτων ήταν εκατοντάδες μέρες σε διάφορα σημεία τόσο της εξωτερικής όσο και της εσωτερικής περιφερειακής οδού.
Μέσα στην πόλη η κατάσταση ήταν εφιαλτική. Για να διανύσει ένα ΙΧ μια απόσταση 4-5 χιλιομέτρων χρειαζόταν τουλάχιστον 40-50 λεπτά όταν σε μια κανονική μέρα με το συνήθες μποτιλιάρισμα θα χρειαζόταν περίπου 20-25 λεπτά.
Μπλοκαρισμένα στο κυκλοφοριακό μπάχαλο ήταν και τα λεωφορεία του ΟΑΣΘ, που χρειάζονταν 50 λεπτά για μια απόσταση λίγων χιλιομέτρων ενώ τις προηγούμενες μέρες χρειάζονταν περίπου 15-20 λεπτά μέσω του λεωφορειόδρομου.
«Έχει πολύ μποτιλιάρισμα όπως συμβαίνει κάθε φορά που βρέχει και λόγω βροχής και λόγω Δευτέρας. Αυτό συμβαίνει κάθε φορά που βρέχει. Ο περιφερειακός έχει πρόβλημα και οι κεντρικοί δρόμοι με κατεύθυνση προς το κέντρο. Η Βασ. Όλγας έχει πολύ κίνηση, η Τσιμισκή και η Κων. Καραμανλή κυρίως μέχρι τις 11-12», λέει ο πρόεδρος του σωματείου ταξί «Ερμής», Κλήμης Λεοντιάδης.
Το πρόβλημα είναι πολυπαραγοντικό και απαιτεί συνδυαστικές λύσεις, πολλές από τις οποίες είναι αρμοδιότητας του δήμου
Νέος κύκλος επαφών με την ηγεσία της ελληνικής αστυνομίας και της τροχαίας μεταφέροντας τη δυσφορία των πολιτών για την κατάσταση που έχει δημιουργηθεί
Ενώ τα χρόνια έρχονται και παρέρχονται, το κυκλοφοριακό παραμένει ως είχε και κατά περιόδους μάλιστα, καθίσταται εντονότερο
Όλα ξεκίνησαν όταν ένας από τπυς εμπλεκόμενους είδε ανάρτηση με φωτογραφία του θύματος με μια κοπέλα