Χ. Σταϊκούρας: Ασφαλές το μετρό Θεσσαλονίκης - Πραγματοποιούνται δοκιμές από το 2021
Τέλος του 2025 η επέκταση προς Καλαμαριά- Το α' εξάμηνο του 2027 το flyover
Τι θα γίνεται Παρασκευές και Σάββατα
Η αντίστροφη μέτρηση για την 30η Νοεμβρίου, ημέρα κατά την οποία το Μετρό Θεσσαλονίκης θα μπει επισήμως στη ζωή της πόλης, έχει ξεκινήσει και ο υφυπουργός Υποδομών, Νίκος Ταχιάος, βρέθηκε με την κάμερα της ΕΡΤ στο αμαξοστάσιο του μετρό.
“Αυτό το διάστημα γίνονται έλεγχοι στα συστήματα που είναι περίπλοκα, στα λογισμικά, έλεγχοι που άλλωστε είχαν ξεκινήσει από το 2021, γίνεται δηλαδή ο λεγόμενος έλεγχος προσομοίωσης λειτουργίας, χωρίς να έχει σημειωθεί κανένα πρόβλημα μέχρι στιγμής, ενώ οι μοναδικές αστοχίες που υπήρξαν αφορούσαν στη χειροκίνητη λειτουργία μέσα στο αμαξοστάσιο αλλά κι αυτές έχουν διορθωθεί”, τόνισε ο υφυπουργός Υποδομών, προσθέτοντας ότι “το μετρό λειτουργεί με βάση τα συστήματα που διαθέτουν οι συρμοί και το Κέντρο Ελέγχου”.
“Πρόκειται για ένα κλειστό δίκτυο, το οποίο δεν υπάρχει καμία απολύτως περίπτωση να χακαριστεί, καθώς δεν θα υπάρχει πρόσβαση στο ίντερνετ”, επισήμανε χαρακτηριστικά ο κ. Ταχιάος.
«Οι ώρες λειτουργίας πρέπει να περιμένουμε ότι θα είναι από τις 05:30 το πρωί έως τις 00:30 το βράδυ. Αλλά σκεφτείτε ότι τις μέρες Παρασκευή και Σάββατο σε μια πόλη που είναι ζωντανή εξαιτίας της νεολαίας της, θα δουλεύει και κάτι παραπάνω…»
Ακόμη, όπως είπε, υπάρχουν όλα τα συστήματα ασφαλείας, οι εργαζόμενοι θα παρακολουθούν σε μεγάλες οθόνες τι συμβαίνει ανά πάσα ώρα και στιγμή, ενώ η αποβάθρα είναι υπερσύγχρονη, χωρίς κενά, στο μετρό που θα λειτουργεί αυτόματα χωρίς οδηγό.
Τέλος του 2025 η επέκταση προς Καλαμαριά- Το α' εξάμηνο του 2027 το flyover
Αύριο η δημοσίευση της απόφασης- Τι δήλωσε ο υπουργός Μεταφορών και Υποδομών
Η λειτουργία του έχει την ικανότητα να προκαλέσει σημαντικές θετικές αλλαγές στο σύστημα Μεταφορών και Κινητικότητας. Γράφει η Γεωργία Αϋφαντοπούλου
Η κάμερα της TV100 μπήκε στα άδυτα του έργου και διήνυσε την απόσταση Νέα Ελβετία - Νέος Σιδηροδρομικός Σταθμός σε 17 λεπτά
Από 1η Νοεμβρίου δοκιμές προσομοίωσης λειτουργίας
«Λειτουργεί χωρίς οδηγούς, σε πλήρως αυτοματοποιημένο περιβάλλον και επιφέρει ακόμα περισσότερη ασφάλεια» είπε ο υφ. Υποδομών και Μεταφορών
«Πόσα πλήρωσε ο ελληνικός λαός; Ποιος ήταν ο «φόρος αίματος» για τους εργαζόμενους; Ποια είναι τα σοβαρά ερωτηματικά για την ασφάλεια του λαού και των εργαζομένων με το που ξεκινήσει η λειτουργία του Μετρό;»