Στους 10 κορυφαίους τουριστικούς προορισμούς η Ελλάδα

Φαγητό, διαμονή, ποιότητα και τιμές είναι πολύ καλά εξισορροπημένα στην Ελλάδα σε σύγκριση με τους ανταγωνιστές της

- Newsroom

Σερί ανόδου καταγράφει από διεθνείς αγορές για την Ελλάδα η B2B ταξιδιωτική πλατφόρμα RateHawk τα τελευταία χρόνια, με τη ζήτηση να προσανατολίζεται στην πολυτελή διαμονή και τις εξατομικευμένες υπηρεσίες.

Όπως επισημαίνει σε δηλώσεις του στο Tornos News ο επικεφαλής Business Development της εταιρίας για τα Βαλκάνια, κ. Fillip Kasum, τα εφετινά στοιχεία μέχρι και τον Φεβρουάριο δείχνουν αύξηση 65% στη ζήτηση για Ελλάδα σε σχέση με την αντίστοιχη περυσινή περίοδο.

Η αύξηση αυτή έπεται μιας πολύ καλής χρονιάς πέρυσι, όπου, σύμφωνα με τα στοιχεία της RateHawk, οι κρατήσεις στη χώρα μας παρουσίασαν ισχυρή αύξηση της τάξης του 50% σε σχέση με το 2023.

Η RateHawk έχει διασυνδέσεις με Ελληνικούς DMCs που πωλούν υπηρεσίες (ξενοδοχεία, αεροπορικά εισιτήρια, υπηρεσίες σιδηροδρόμου και rent a car) μέσα από αυτήν σε άλλα ταξιδιωτικά γραφεία.

Η Ελλάδα στους 10 προορισμούς παγκοσμίως

Η Ελλάδα, τόνισε ο κ. Kasum, είναι ανάμεσα στους 4 κορυφαίους προορισμούς των Βαλκανίων και στους 10 παγκοσμίως, στην πλατφόρμα της RateHawk, ιδιαίτερα τους καλοκαιρινούς μήνες. Άλλωστε, φαγητό, διαμονή, ποιότητα και τιμές είναι πολύ καλά εξισορροπημένα στην Ελλάδα σε σύγκριση με τους ανταγωνιστές της, υπογράμμισε.

Ταυτόχρονα, η εταιρία καταγράφει αύξηση της μέσης ημερήσιας τιμής που δαπανούν οι συνεργάτες της στην Ελλάδα, με το μέσο όρο να διαμορφώνεται σε 205 ευρώ, αυξημένο κατά 4% από πέρυσι.

Ενδιαφέρον παρουσιάζει ακόμα το γεγονός ότι όλο και περισσότεροι ταξιδιώτες κάνουν κρατήσεις σε πολυτελή ξενοδοχεία, όπως καταδεικνύει και ο υψηλός μέσος όρος της ημερήσιας τιμής. Όπως ανέφερε το στέλεχος της RateHawk, κατά την προηγούμενη χρονιά, το 50% της ζήτησης κατευθύνθηκε σε πεντάστερα ξενοδοχεία, το 29% σε τετράστερα  και το υπόλοιπο σε καταλύματα δύο και τριών αστέρων.

Οι Ελληνικοί προορισμοί που συγκεντρώνουν τη μερίδα του λέοντος των κρατήσεων στη RateHawk είναι η Ρόδος, η Μύκονος και η Κρήτη (Ρέθυμνο, Ηράκλειο, Χανιά).

Αναφορικά με τις ταξιδιωτικές τάσεις που θα επικρατήσουν φέτος, η Ελλάδα έχει τη σωστή τοποθέτηση ώστε να τις αξιοποιήσει προς όφελός της. Όπως επισήμανε ο κ. Kasum, παρατηρούνται οι ακόλουθες τάσεις...

  • Προσωποποιημένες υπηρεσίες | Οι ταξιδιώτες, ιδιαίτερα οι millennial και gen z, αναζητούν πιο προσωποποιημένη προσέγγιση στη διαμόρφωση του ταξιδιωτικού προγράμματος, που αποτελεί μεγάλη ευκαιρία για τους Έλληνες DMC, όχι μόνο για tour αλλά και για ξενοδοχεία.
  • Αειφορία | Πολλά Ελληνικά ξενοδοχεία έχουν συντονίσει την προσφορά τους με τη νέα αυτή τάση, κάνοντας ο,τι καλύτερο μπορούν σε αυτή την κατεύθυνση. Πολλοί ταξιδιώτες σίγουρα επιλέγουν ξενοδοχεία πλέον βάσει αυτού και η Ελλάδα βρίσκεται μπροστά σε αυτή την κατεύθυνση.
  • Βleisure |  Παραμένει η τάση για συνδυασμό επαγγελματικών υποχρεώσεων με δραστηριότητες αναψυχής στα ταξίδια. «Για παράδειγμα, στην Αθήνα, μπορεί κανείς να ταξιδέψει για να συμμετάσχει σε επαγγελματικές συναντήσεις και παράλληλα να επισκεφθεί τη Γλυφάδα, και να μείνει ένα Σαββατοκύριακο εκεί», επισήμανε ο κ. Kasum.
  • Άνεση | Οι επισκέπτες της Ελλάδας αναζητούν την άνεση, καθώς αναζητούν πεντάστερα και τετράστερα ξενοδοχεία, και αυτό κάνει τη διαφορά. «Αυτό αποτελεί μια τεράστια ευκαιρία για την Ελλάδα, λόγω του μεγάλου αριθμού πολυτελών ξενοδοχείων, resort αλλά και βιλών».

Πηγή: tornosnews.gr

Loader