Η Ρωσία επιχειρεί να αυξήσει τις μεταφορές φυσικού αερίου LNG προς την Κίνα
Μέσω της Βόρειας Θαλάσσιας Οδού
Τι αναφέρεται σε άρθρο των Financial Times
Η Ευρωπαϊκή Ένωση εξετάζει το ενδεχόμενο να παρατείνει την εφαρμογή του μέτρου επιβολής ανώτατου ορίου στην τιμή του φυσικού αερίου.
Το πλαφόν υιοθετήθηκε τον Φεβρουάριο εν μέσω ανησυχιών ότι η σύγκρουση στη Μέση Ανατολή και το σαμποτάζ ενός αγωγού στη Βαλτική ενδέχεται να οδηγήσουν σε αύξηση τις τιμές και πάλι φέτος τον χειμώνα, σύμφωνα με σημερινό άρθρο της εφημερίδας Financial Times.
Η Ευρωπαϊκή Επιτροπή επεσήμανε ότι «δεν υπάρχουν ενδείξεις για αρνητικές συνέπειες» από τότε που τέθηκε σε ισχύ το μέτρο και ότι οι τιμές του φυσικού αερίου είναι τώρα σχεδόν κατά 90% χαμηλότερες σε σχέση με πέρυσι, αναφέρει το άρθρο το οποίο επικαλείται Ευρωπαίους διπλωμάτες.
Μέσω της Βόρειας Θαλάσσιας Οδού
Kατά το διάστημα Ιανουάριος – Σεπτέμβριος 2023, η εγχώρια κατανάλωση φυσικού αερίου μειώθηκε κατά 15,38%, αγγίζοντας τις 38,07 Τεραβατώρες - Πρωταγωνιστικό ρόλο στις εισαγωγές διαδραμάτισε ο τερματικός σταθμός LNG της Ρεβυθούσας
Τα τιμολόγια των προμηθευτών είναι αυξημένα πολύ πάνω από 10%
Παρά τις κυρώσεις που έχει επιβάλει η Ε.Ε. στο ρωσικό καύσιμο, η Βουδαπέστη συνεχίζει «αυτόνομη»
Η QatarEnergy θα προμηθεύει την κινεζική εταιρία Sinopec με 3 εκατομμύρια τόνους LNG ετησίως