Η ανακοίνωση του ΓΕΑ για την συντριβή του Canadair
Σε εξέλιξη βρίσκεται επιχείρηση έρευνας – διάσωσης για τους δύο Ιπταμένους
Πώς έγινε το δυστύχημα
«Δεν είχαν κανένα περιθώριο ζωής οι πιλότοι μετά την αποκόλληση του πλωτήρα από το αεροσκάφος» είπε στο ERTNEWS ο κ. Παντελής Φραγκούλης, πιλότος και εμπειρογνώμονας αεροπορικών ατυχημάτων. «Το αεροσκάφος πέταξε πάρα πολύ χαμηλά προκειμένου να στοχεύσει ακριβώς στη φωτιά. Το δεξί φτερό προσέκρουσε πάνω σε δέντρα, αποκολλήθηκε ο πλωτήρας, μειώθηκε πάρα πολύ η ταχύτητα του αεροπλάνου γιατί ήταν πάνω σε στροφή. Δεν είχε την ταχύτητα να σηκωθεί. Από την στιγμή που χτύπησε ήταν σε στροφή και δεν υπήρχε κανένα περιθώριο σωτηρίας του αεροσκάφους και του πληρώματος».
Ο κ. Φραγκούλης υπογράμμισε ότι «Οι πιλότοι βρίσκονται σε “πόλεμο” με τη φωτιά. Οι φωτιές πρέπει να προλαμβάνονται στον πρώτο βαθμό τοπικής αυτοδιοίκησης. Όταν ξεφεύγει η φωτιά και μπούμε σε αυτόν τον “πόλεμο” δηλαδή τα αεροσκάφη να είναι παντού και να σβήνουν τις φωτιές παντού, το προσωπικό κουράζεται. Είναι πολύ δύσκολη η κατάσταση προκειμένου να διαχειριστούμε τόσο πολύ δύσκολες καταστάσεις».
Όσο για το συγκεκριμένο αεροπλάνο είπε ότι δεν είχε απολύτως τίποτα αλλά βρισκόμαστε σε μια πολύ δύσκολη κατάσταση. «Είναι δύσκολες οι συνθήκες που πετούν τα αεροπλάνα. Αυτό πρέπει να πούμε και μόνο».
«Όλη την περίοδο, πλην της καλοκαιρινής, οι χειριστές εκπαιδεύονται να κάνουν αυτό το πράγμα και το έχουνε κάνει πάρα πολλές ώρες. Αυτοί οι χειριστές δυστυχώς έτυχαν σε μία πολύ δύσκολη κατάσταση, μία φωτιά η οποία ήταν σε ένα πολύ δύσκολο σημείο».
Σε εξέλιξη βρίσκεται επιχείρηση έρευνας – διάσωσης για τους δύο Ιπταμένους
Το πυροσβεστικό αεροσκάφος, συνετρίβη κι ανεφλέγη στην πλαγιά του χωριού Πλατανιστός, ύστερα από ρίψη νερού που πραγματοποίησε ο πιλότος σε εστία φωτιάς
Λόγω του τραγικού συμβάντος στην Κάρυστο
Στις 23 Ιουλίου του 2007 το πυροσβεστικό αεροσκάφος που κυβερνούσαν οι Δ. Στοϊλίδης και Ι. Χατζούδης κατέπεσε μετά από ρίψη νερού στα Στύρα