«Εξοικονομώ 2025»: Ποιες περιοχές της Κεντρικής και Δυτικής Μακεδονίας προστίθενται
Με ξεχωριστά κίνητρα η ένταξη στο «Εξοικονομώ 2025» πληγέντων από τον σεισμό του 2021
Καταστηματάρχες μιλούν στο emakedonia.gr για την ζήτηση που έχουν τα δώρα της συγκεκριμένης γιορτής
Στα «κόκκινα» έχει ντυθεί η Θεσσαλονίκη εν όψει της γιορτής του Αγίου Βαλεντίνου, με μπαλόνια, αρκουδάκια και κυρίως λουλούδια να στολίζουν τις βιτρίνες των καταστημάτων, αλλά ο τζίρος στην αγορά κινείται σε χαμηλά επίπεδα, ακόμα και 80% κάτω σε σχέση με προηγούμενες χρονιές σε κάποιες περιπτώσεις.
Μια μέρα πριν την γιορτή των ερωτευμένων, ο κόσμος βγαίνει στα μαγαζιά προκειμένου να κάνει τα δώρα τελευταίας στιγμής για τα αγαπημένα του πρόσωπα. Κύριες επιλογές, οι κούπες, τα αρκουδάκια με καρδούλες, σετ περιποίησης. Όπως εξηγεί και η Αγγελική, υπεύθυνη καταστήματος με είδη δώρων στο emakedonia.gr «Όποιος πάρει κάτι το συνδυάζει με μια κάρτα» ενώ αναφέρει πως το κατάστημα επιλέγουν καταναλωτές όλων των ηλικιών.
«Για αυτή την ημέρα έχουμε και τα μικρά τα παιδάκια που πάνε δημοτικό και έρχονται την προηγούμενη μέρα με την μαμά τους για να πάρουν ένα τριαντάφυλλο να της προσφέρουν, αλλά και ηλικίες 20 με 40 που το έχουν πιο εύκολο να έρθουν» λέει ο υπεύθυνος ανθοπωλείου, Δημήτρης Αλμπάνης.
Μάλιστα και σύμφωνα με τον ίδιο, από το καταναλωτικό κοινό δεν λείπουν και οι ηλικιωμένοι που θα έρθουν να πάρουν έστω ένα λουλούδι για τον/την αγαπημένο/η τους.
Η ζήτηση, αναφορικά με τον κ.Αλμπάνη ξεκινά από τις αρχές του μήνα. «Οι πελάτες θα κάνουν την έρευνά τους για τα λουλούδια, αλλά κυρίαρχος είναι το κόκκινο τριαντάφυλλο σε αυτή τη γιορτή».
Κυρίως νέοι άνθρωποι αλλά και λίγο μεγαλύτεροι είναι αυτοί που θα βγουν στους δρόμους για να πάρουν τα δώρα τους, ενώ όπως εξηγεί και η Ελισσάβετ Φαντγκάνη, υπεύθυνη καταστήματος ειδών δώρου από τις επιλογές τους δεν λείπουν και πιο χιουμοριστικά προϊόντα.
Βέβαια η κα.Φαντγκανη παρατηρεί μειωμένη κίνηση και ειδικότερα «έως και 80% κάτω».
«Υπάρχει μια ζήτηση αλλά καμία σχέση με παλιά. Γενικός ο τζίρος είναι πολύ πεσμένος» προσθέτει.
Ακόμα, και κάνοντας μια σύγκριση με το παρελθόν, η κα.Φαμντγκάνη λέει ότι «Κάποτε ήταν η καλύτερη γιορτή σε τζίρο. Πλέον είναι απλά μια καλούτσικη μέρα»».
Για πιο οικονομικές επιλογές κάνει λόγο και η Αγγελική σύμφωνα με την οποία πάντα παίζει ρόλο η τιμή ενώ οι προτιμήσεις ξεκινάνε από τα 5 με 10 ευρώ σε νεανικές ηλικίες και αυξάνεται στις μεγαλύτερες.
«Ο κόσμος πάντα θα παίρνει το μικρό δωράκι του για αυτή την ημέρα» προσθέτει και ο κ. Αλμπάνης. Τα τριανταφυλλάκια στο μαγαζί του ξεκινάνε από τα 4 με 5 ευρώ, μια απλή ανθοδέσμη μπορεί να βγει στα 12 ευρώ ενώ μετά υπάρχουν και πιο εξεζητημένες επιλογές. «Παρά την κρίση που υπάρχει ο κόσμος μπορεί να βρει όμορφες και οικονομικές επιλογές» συνεχίζει.
Πάντως οι επιχειρηματίες περιμένουν και αυτούς που θα βγουν την ίδια μέρα για να κάνουν τα ψώνια της τελευταίας στιγμής.
Με ξεχωριστά κίνητρα η ένταξη στο «Εξοικονομώ 2025» πληγέντων από τον σεισμό του 2021
Ημερίδα Διαβούλευσης πραγματοποίησε το Τεχνικό Επιμελητήριο Ελλάδας
Επιβλήθηκε πρόστιμο 100.000 ευρώ, ενώ υπήρξε και προσαγωγή
Τα επιδόματα, οι αποζημιώσεις, τα ασφάλιστρα, τα φιλοδωρήματα και όλες οι κατηγορίες παροχών που δεν υπολογίζονται στο εισόδημα