Balenciaga: Απέσυρε τη διαφήμιση με τα κοριτσάκια και τα BDSM αρκουδάκια μετά τον σάλο
Η μεταστροφή της εταιρίας έρχεται μετά την κατακραυγή που δέχθηκε από πλήθος κόσμου για το περιεχόμενο της διαφήμισης
Όλο το show ήταν ένας σαφής σχολιασμός για την επιδείνωση του περιβάλλοντος
- Newsroom
Καινούργιο υπόδημα για μέσα στη θάλασσα παρουσίασε ο Demna Cvasalia του Balenciaga και όλοι αιφνιδιάστηκαν. Στο ντεφιλέ για την κολεξιόν Φθινόπωρο-Χειμώνας 2020, ο διευθυντής δημιουργικού στον οίκο έβαλε ένα υπόδημα από καουτσούκ να βαδίσει στη πασαρέλα, πιτσιλώντας νερά, δεξιά και αριστερά. Ήταν μέρος των εργονομικών all-in-one κρεασιόν που παρουσίασε.
Δεν είναι η πρώτη φορά που ο Γεωργιανός σχεδιαστής μόδας εντυπωσιάζει και προκαλεί. Δεν ξεχνάμε την «πλατφόρμα Croc» που παρουσίασε πριν τρία χρόνια στο show για την κολεξιόν Άνοιξη-Καλοκαίρι 2018 του Balenciaga: σε δύο διαφορετικά χρώματα, εκείνα τα Croc κατέληξαν να είναι η επιτομή της τάσης του άσχημου στη μόδα. Ωστόσο, αν και ήταν διαθέσιμα για προπαραγγελία αντί 850 δολαρίων το ζευγάρι, έως το μεσημέρι ήταν sold out.
Τώρα, ο Gvasalia επανέρχεται στα παλιά του κόλπα. Το show ήταν ένας σαφής σχολιασμός για την επιδείνωση της κλιματικής κρίσης: μεγάλο μέρος της πασαρέλας ήταν κάτω από το νερό, ενώ δραματικές προβολές στην οροφή έδειχναν τρικυμισμένες θάλασσες, ελισσόμενα ποτάμια λάβας και μανιασμένες πυρκαγιές. Μπορεί το μεγαλύτερο μέρος της κολεξιόν να αποτελείτο από κλασικές δημιουργίες του Gvasalia, όπως οι ψηλές δερμάτινες μπότες, αλλά αυτά τα καινούργια υποδήματα ενδέχεται να αποδειχθούν χρήσιμα καθώς πλησιάζει το τέλος του κόσμου (στην περίπτωση που αποδειχθούν σωστές οι προβλέψεις του Γεωργιανού σχεδιαστή).
ΑΠΕ/ΜΠΕ
Η μεταστροφή της εταιρίας έρχεται μετά την κατακραυγή που δέχθηκε από πλήθος κόσμου για το περιεχόμενο της διαφήμισης
Η έξοδος του Πάσχα και η κατάνυξη των ημερών, φρενάρει τη διανομή ταινιών, με μόνο τρεις πρεμιέρες τη Μεγάλη Εβδομάδα
Περιλαμβάνει αγώνες για όλους σε διάφορες διαδρομές, καθώς επίσης και έπαθλα