Ταχιάος: Η ελλληνική αγορά μπορεί να υποστηρίξει τα έργα για την Ελλάδα του μέλλοντος
Πεπερασμένο το μοντέλο των ΣΔΙΤ , όχι στην υποθήκευση των επόμενων γενειών - Στήριξη στους κατασκευαστές
Τι είπε ο Υφυπουργός Υποδομών και Μεταφορών την τοποθέτησή του, κατά την ενημέρωση των διαπιστευμένων συντακτών
- Newsroom
Στην τοποθέτησή του, κατά την ενημέρωση των διαπιστευμένων συντακτών, ο Υφυπουργός Υποδομών και Μεταφορών, αρμόδιος για τις Υποδομές κ. Νίκος Ταχιάος, αναφέρθηκε στη νέα πραγματικότητα στην πολιτική σκηνή, ύστερα από τις εξελίξεις στην τοπική αυτοδιοίκηση και την εκλογή νέων προσώπων στους Δήμους και τις Περιφέρειες της χώρας.
Ο κ. Ταχιάος τόνισε ότι η πρόθεση του Υπουργείου και άμεσο μέλημά του είναι να συζητήσει με τους νέους τοπικούς άρχοντες, ούτως ώστε τα έργα που βρίσκονται σε εξέλιξη να μπορέσουν «να προχωρήσουν στους χρόνους τους και να τελειώσουν σωστά». Δεν παρέλειψε μάλιστα να αναφερθεί και σε συγκεκριμένα εν εξελίξει έργα, όπως η γραμμή 4 του μετρό της Αθήνας, το flyover στη Θεσσαλονίκη, ο ΒΟΑΚ στην Κρήτη, αλλά και στα έργα στην πληγείσα από τις καταστροφές Θεσσαλία, όπου, όπως σημείωσε, οι παρεμβάσεις πρέπει να είναι άμεσες και απολύτως δραστικές.
Τέλος, υπογράμμισε ότι οφείλουμε να δείξουμε τον απαραίτητο σεβασμό στους πολίτες και στα έργα συνεχίζοντάς τα, όπως άλλωστε έχει υποδείξει ο ίδιος ο Πρωθυπουργός.
«Χρειάζεται να δώσουμε δυνάμεις και στο γεγονός ότι δεν πρέπει πλέον να χάσουμε το χρόνο μας σε πολιτικοποίηση έργων ή σε αντιπαραθέσεις οι οποίες, μέχρι σήμερα, έχουν αποδειχθεί ότι φέρουν πλείστα όσα προβλήματα και στο τέλος κοστίζουν και στον ελληνικό λαό, αλλά και φυσικά, δεν επιτρέπουν την άμεση απόδοση λύσεων», ανέφερε χαρακτηριστικά.
Πεπερασμένο το μοντέλο των ΣΔΙΤ , όχι στην υποθήκευση των επόμενων γενειών - Στήριξη στους κατασκευαστές
«Ουσιαστικός σκοπός μας είναι μια νέα ΔΕΗ»
Το νοσοκομείο διαθέτει μόνο έναν Μαγνητικό κι έναν Αξονικό Τομογράφο, κι αυτό έχει ως αποτέλεσμα μεγάλες αναμονές στη διενέργεια εξετάσεων - Στις ελλείψεις και τις δυσλειτουργίες του 424, έρχεται να προστεθεί και η μη λειτουργία του Τμήματος Αιμοδοσίας
Αναλυτικά όλες οι εργολαβίες