Νέος Οδηγός Δικαιωμάτων και Υποχρεώσεων Επιβατών από τη Ρυθμιστική Αρχή Σιδηροδρόμων
Οι αποζημιώσεις για καθυστέρηση μίας ώρας φθάνουν και την επιστροφή του κομίστρου στο ακέραιο ενώ για μικρότερες καθυστερήσεις είναι κλιμακούμενες
Ο τομεάρχης Υποδομών και Μεταφορών του ΣΥΡΙΖΑ στηλιτεύει τον υπουργό για την απόφαση ιδιωτικοποίησης της συντήρησης του δικτύου
«Στη λήξη της διακυβέρνησης Μητσοτάκη, ο κ. Καραμανλής προχωρά στο τελευταίο στάδιο του σχεδίου του για την ιδιωτικοποίηση του σιδηροδρόμου», υποστηρίζει σε ανακοίνωσή του ο τομεάρχης Υποδομών και Μεταφορών του ΣΥΡΙΖΑ-ΠΣ, Νίκος Παππάς.
«Αφού τον απαξίωσε, αφού τον υποβάθμισε, τώρα τον παραχωρεί για λειτουργία στους ιδιώτες, διά της συντήρησης του δικτύου του», αναφέρει ο κ. Παππάς.
Όπως λέει στη συνέχεια ο αρμόδιος τομεάρχης του ΣΥΡΙΖΑ, «αφού επί 3,5 χρόνια δεν προχώρησε ούτε χιλιόμετρο συντήρησης, αφού δεν πήγε βήμα παρακάτω από την πρόοδο που επετεύχθη στα έργα επί κυβέρνησης ΣΥΡΙΖΑ, αφού «εκτροχίασε» το τρένο και τις σιδηροδρομικές μεταφορές, δίνει σε τρίτους ένα σπουδαίο περιουσιακό στοιχείο του λαού και ένα πολύτιμο εργαλείο ανάπτυξης. Η επιλογή του νεκρώνει και ένα σημαντικό μέρος του έργου και των αρμοδιοτήτων του ΟΣΕ, ο οποίος όλο και υποβαθμίζεται, μέχρι, προφανώς, να καταλήξει... γενική γραμματεία στο αρμόδιο υπουργείο. Το δε προσωπικό και ο εξοπλισμός του απαξιώνονται. Ο κ. Καραμανλής θα μείνει στην ιστορία του σιδηροδρόμου με μαύρα γράμματα. Ο τίτλος του 'χρήσιμα ανεπαρκή' θα τον ακολουθεί για πάντα».
Οι αποζημιώσεις για καθυστέρηση μίας ώρας φθάνουν και την επιστροφή του κομίστρου στο ακέραιο ενώ για μικρότερες καθυστερήσεις είναι κλιμακούμενες
Όπως και οι τρεις υπουργικές τροπολογίες
Ποιος είναι ο προγραμματισμός των προκηρύξεων, μέσω ΣΔΙΤ, από τις αρχές του 2023
Ομιλία επί του νομοσχεδίου για τις αστικές και υπεραστικές μεταφορές
Τα έξι κομβικά σιδηροδρομικά έργα θα ενισχύσουν τον εμπορικό και στρατηγικό ρόλο των βασικών λιμένων της χώρας και παράλληλα θα αναβαθμίσουν τη διασυνοριακή διασύνδεση της Ελλάδας με τη νοτιοανατολική Ευρώπη