Ακρίβεια: Στενάζουν οι τσέπες των καταναλωτών - Εκτινάσσονται οι τιμές στα σούπερ μάρκετ
Τρία νέα «Καλάθια του Νοικοκυριού» και Market Pass έρχονται ως «αντίδοτο» - Τι λένε στη «ΜτΚ» καταναλωτές
Αφού το ΚΕΠΚΑ επισημαίνει ότι οι πολίτες οφείλουν να παίξουν επιτέλους τον ρόλο που τους αναλογεί, εξηγεί γιατί προτείνει διαφορετικής διάρκεια μποϊκοτάζ για κάθε αλυσίδα
Σε μποϋκοτάζ σε βάρος των τεσσάρων εταιρειών σούπερ μάρκετ, που σύμφωνα με το υπουργείο Ανάπτυξης, παραβίασαν το ποσοστό κέρδους, καλεί το Κέντρο Προστασίας Καταναλωτών.
Ζητάει, επίσης, από όλες τις ενώσεις καταναλωτών να στηρίξουν αυτή την πρωτοβουλία.
«Η διάρκεια του μποϋκοτάζ θα είναι ανάλογη με τον αριθμό των κωδικών, για τους οποίους το υπουργείο διαπίστωσε παραβάσεις. Όσοι οι κωδικοί τόσες εργάσιμες μέρες θα διαρκεί το μποϋκοτάζ. Για τις εταιρίες, που είναι υπότροπες, το μποϋκοτάζ θα διαρκεί δύο εργάσιμες μέρες για κάθε κωδικό, για τον οποίο το υπουργείο διαπίστωσε παράβαση», αναφέρει το ΚΕΠΚΑ σε ανακοίνωση. Το Κέντρο καλεί σε μποϋκοτάζ στα σουπερμάρκετ «ΑΒ Βασιλόπουλος» από 20/2 έως 17/3, «Γαλαξίας», από 20/2 έως 2/3, «Κρητικός», από 20/2 έως 28/2 και «Lidl» στις 20 και 21/2.
Τέλος, επισημαίνει την ανάγκη οι καταναλωτές να αναλάβουν ενεργό δράση και να παίξουν τον ρόλο που τους ανήκει στην αγορά.
Τρία νέα «Καλάθια του Νοικοκυριού» και Market Pass έρχονται ως «αντίδοτο» - Τι λένε στη «ΜτΚ» καταναλωτές
Οι καταναλωτές θα μπορούν από την ερχόμενη εβδομάδα να συγκρίνουν και τις εβδομαδιαίες προσφορές των σούπερ μάρκετ, εκτός από τις τιμές στο «καλάθι του νοκοκυριού»
Ο έλεγχος δεν έχει ολοκληρωθεί, ωστόσο το πρόστιμο προβλέπεται να είναι μεγάλο και αναμένεται να δημοσιοποιηθεί και το όνομα της επιχείρησης
Oι καταναλωτές μείωσαν τις ποσότητες προϊόντων στο καλάθι - Oι πωλήσεις τον Ιανουάριο του 2023 διαμορφώθηκε στα 652 εκατ. ευρώ - Τη δυναμική τους πορεία συνεχίζουν τα προϊόντα ιδιωτικής ετικέτας
Σύμφωνα με ανακοίνωση του Κέντρου το 94,16% των καταγγελιών επιλύθηκε, υπέρ των καταναλωτών, μετά από παρέμβασή του