Μετρό Θεσσαλονίκης: Τα δύο ζευγάρια στο διαγωνισμό του ΣΔΙΤ Λειτουργίας - Άνοιξαν οι προσφορές
Τεχνικές και οικονομικές προσφορές: Αποσφραγίσθηκαν οι φάκελοι των ΑΤΜ - Egis και ΑΚΤΩΡ - Neo Trans
Ξεκινάνε οι εργασίες για την επέκταση του Μετρό στη βορειοδυτική Θεσσαλονίκη
Αρχίζουν οι πρόδρομες εργασίες για την επέκταση του Μετρό Θεσσαλονίκης δυτικά, μετά την υπογραφή της σχετικής σύμβασης ανάθεσης μεταξύ της Αττικό Μετρό Α.Ε. και της ΑΚΤΩΡ.
Αντικείμενο αυτού του διαγωνισμού είναι η εκπόνηση των απαιτούμενων μελετών, η εκτέλεση των αρχαιολογικών εργασιών, των διερευνητικών εργασιών των δικτύων κοινής ωφελείας, των εργασιών κυκλοφοριακών παρακάμψεων και λοιπών απαιτούμενων εργασιών, στους χώρους του έργου της βορειοδυτικής επέκτασης του Μετρό Θεσσαλονίκης, καθώς και στον χώρο επέκτασης του αμαξοστασίου Πυλαίας.
Σημειώνεται ότι ο διαγωνισμός είχε διενεργηθεί το 2019 και είχαν δοθεί δύο παρατάσεις στην κατάθεση δεσμευτικών προσφορών. Μειοδότης είχε αρχικά αναδειχθεί η εταιρεία Intrakat, η οποία ακολούθως παραιτήθηκε οπότε το έργο τελικά ανατέθηκε στον δεύτερο μειοδότη, την ΑΚΤΩΡ, η οποία και μετέχει στη κ/ξ κατασκευής του Μετρό Θεσσαλονίκης, στη βασική γραμμή, ενώ εκτελεί και την κατασκευή της επέκτασης προς Καλαμαριά.
Η διάρκεια της σύμβασης είναι 24 μήνες και όπως σημειώνεται ανωτέρω, αφορά σειρά πρόδρομων εργασιών στα βορειοδυτικά του δικτύου Μετρό Θεσσαλονίκης, με σημείο εκκίνησης το τέρμιναλ στο Νέο Σιδηροδρομικό Σταθμό.
Η βορειοδυτική επέκταση, ενδέχεται να αποτελείται από δύο ξεχωριστές γραμμές ή και να σχηματίζει ένα loop, μία περίπου κυκλική ενιαία διαδρομή. Σε αυτή τη διαδρομή θα γίνονται οι παρακάτω οκτώ στάσεις:
Τεχνικές και οικονομικές προσφορές: Αποσφραγίσθηκαν οι φάκελοι των ΑΤΜ - Egis και ΑΚΤΩΡ - Neo Trans
Ταχιάος: «Όταν λέμε ότι το μετρό της Θεσσαλονίκης θα είναι από τα πλέον σύγχρονα στην Ευρώπη, αυτό περιλαμβάνει και τα συστήματα ασφαλούς λειτουργίας»
O υφυπουργός Υποδομών και Μεταφορών τοποθετήθηκε για τις διατάξεις της τροπολογίας που κατατέθηκε για ψήφιση
Αποκατάσταση της ανασκαφής και διαμόρφωση της βόρειας πρόσβασης ως τα μέσα Αυγούστου
Εξυγίανση και βιώσιμη ανάπτυξη ο σταθερός στόχος της Ελλάκτωρ - που στηρίχθηκε η ανάκαμψη
Σε κρίσιμη καμπή η διαγωνιστική διαδικασία - Η δέσμευση για λειτουργία το 2024