Σταθμός Μακεδονία: Το τέρμιναλ των ΚΤΕΛ αποκομμένο από Μετρό και Προαστιακό
Κάθε ημέρα 12.000 επιβάτες διακινούνται μέσω του Σταθμού Μακεδονία- Tι δήλωσε ο κ. Γιάννης Λάμπρου
Πολυμελής αντιπροσωπεία του ΤΕΕ/ΤΚΜ με επικεφαλής τον Πρόεδρο της Διοικούσας Επιτροπής Γ. Τσακούμη, επισκέφθηκε το Αμαξοστάσιο στην Πυλαία - «Όντως του χρόνου θα έχουμε μετρό στη Θεσσαλονίκη»
Πολυμελής αντιπροσωπεία του ΤΕΕ/ΤΚΜ με επικεφαλής τον Πρόεδρο της Διοικούσας Επιτροπής κ. Γιώργο Τσακούμη, επισκέφθηκε το Αμαξοστάσιο του Μετρό Θεσσαλονίκης στην Πυλαία, όπου ξεναγήθηκε από τον Πρόεδρο της Αττικό Μετρό κ. Νίκο Ταχιάο και τον Διευθύνοντα Σύμβουλο κ. Νίκο Κουρέτα.
Στη διάρκεια της ενημέρωσης αλλά και της ξενάγησης, οι διοικούντες την Αττικό Μετρό, υπογράμμισαν την πεποίθησή τους για την πιστή τήρηση του χρονοδιαγράμματος παράδοσης του έργου προς λειτουργία στην καταληκτική ημερομηνία της 31ης Δεκεμβρίου 2023.
Οι ίδιοι, με αφορμή το κλίμα που έχει προκαλέσει η πρόσφατη σιδηροδρομική τραγωδία, έδωσαν έμφαση στις υψηλές προδιαγραφές ασφαλείας του Μετρό Θεσσαλονίκης, που προβλέπουν πρωτόκολλα ακόμα και για τις απειροελάχιστες πιθανότητες αστοχίας, γεγονός που καθιστά το Μετρό Θεσσαλονίκης το ασφαλέστερο μέσο αστικής συγκοινωνίας.
Σε ό,τι αφορά στην εξέλιξη του έργου, στο πλαίσιο της ενημέρωσης, υπογραμμίστηκαν μεταξύ άλλων τα εξής:
Αμέσως μετά την ενημέρωση, ο Πρόεδρος του ΤΕΕ/ΤΚΜ κ. Γιώργος Τσακούμης, δήλωσε: «Κατ` αρχάς θα ήθελα να ευχαριστήσω τη Διοίκηση της “Αττικό Μετρό” τον Πρόεδρο Νίκο Ταχιάο και τον Διευθύνοντα Σύμβουλο Νίκο Κουρέτα, παλιά στελέχη του ΤΕΕ, για τη φιλοξενία και την ενημέρωση. Για το ΤΕΕ/ΤΚΜ το Μετρό είναι το πιο εμβληματικό έργο της Θεσσαλονίκης και η ολοκλήρωση του θα σηματοδοτήσει μια νέα εποχή για την πόλη και τα συγκοινωνιακά της δεδομένα.
»Παρακολουθούμε το έργο και το στηρίζουμε με όλες τις διοικήσεις και εννοώ τις διοικήσεις είτε του ΤΕΕ/ΤΚΜ, είτε της “Αττικό Μετρό”, σε όλη τη διάρκεια του έργου. Ευτυχώς ξεπεράσαμε τα δύσκολα χρόνια των αντιπαραθέσεων για το θέμα των αρχαιοτήτων και το έργο βαδίζει προς την ολοκλήρωσή του. Θεωρώ ότι όντως του χρόνου θα έχουμε Μετρό στη Θεσσαλονίκη. Αυτό που μας απασχολεί περισσότερο, πέρα φυσικά από τα ευνόητα θέματα της ασφάλειας και της καλής λειτουργίας, είναι οι επεκτάσεις, που θα ενισχύσουν ακόμα περισσότερο τα οφέλη για μια πόλη που ταλανίζεται από γνωστά κυκλοφοριακά προβλήματα».
Στην επίσκεψη, από πλευράς ΤΕΕ/ΤΚΜ, εκτός από τον Πρόεδρο, συμμετείχαν: από τη Διοικούσα Επιτροπή ο Αντιπρόεδρος κ. Μιχάλης Παπαστεργίου και τα μέλη κ. Δημήτρης Μήτρου, κ. Μανώλης Μπελιμπασάκης, κ. Αντώνης Σεμερτσίδης και κ. Σωτήρης Καλιβάτσης, μέλη της Αντιπροσωπείας του ΤΕΕ/ΤΚΜ και μέλη της Μόνιμης Επιτροπής Υποδομών και Δικτύων.
Κάθε ημέρα 12.000 επιβάτες διακινούνται μέσω του Σταθμού Μακεδονία- Tι δήλωσε ο κ. Γιάννης Λάμπρου
Ταχιάος: «Όταν λέμε ότι το μετρό της Θεσσαλονίκης θα είναι από τα πλέον σύγχρονα στην Ευρώπη, αυτό περιλαμβάνει και τα συστήματα ασφαλούς λειτουργίας»
Όπως πληροφορήθηκε το makthes.gr, το 90% των αρχαιοτήτων που αποσπάστηκαν από το επίπεδο -1 του σταθμού, θα επανατοποθετηθεί στη θέση του και σε αυτό που θα αποτελέσει ένα ζωντανό μνημείο στο σταθμό Βενιζέλου
Γιατί δεν ανακοινώνονται τα αποτελέσματα του διαγωνισμού; To plan B για τη συντήρηση και λειτουργία
Στο φρέαρ της οδού Μεσογείων, εκεί που μελλοντικά θα κατασκευαστεί ο δεύτερος Σταθμός Κατεχάκη που θα περιλαμβάνεται στην επέκταση της νέας γραμμής προς τα βόρεια και σε βάθος 36 περίπου μέτρων, συναρμολογείται ο πρώτος μετροπόντικας