Mετρό Θεσσαλονίκης: Προσφορές για το ΣΔΙΤ Λειτουργίας και... τροπολογία στη Βουλή
Τι «φοβούνται» κυβέρνηση και Αττικό Μετρό ΑΕ - Προσφυγές αλλά και δυσαρέσκεια για τη συμπληρωματική σύμβαση
Αυτό επισήμανε ο πρόεδρος της Αττικό Μετρό Νίκος Ταχιάος δίνοντας απαντήσεις σε ζητήματα που έχουν προκύψει από το διαγωνισμό ο οποίος αφορά στη λειτουργία του μέσου σταθερής τροχιάς στη Θεσσαλονίκη
Στα επίπεδα του εισιτηρίου του ΟΑΣΘ θα κυμαίνεται το κόμιστρο στο μετρό Θεσσαλονίκης. Αυτό επισήμανε ο πρόεδρος της Αττικό Μετρό Νίκος Ταχιάος δίνοντας απαντήσεις σε ζητήματα που έχουν προκύψει από το διαγωνισμό ο οποίος αφορά στη λειτουργία του μέσου σταθερής τροχιάς στη Θεσσαλονίκη.
Σε ανάρτησή του στον προσωπικό του λογαριασμό στο fb επισημαίνει για το εισιτήριο του μετρό: «Όσο για το πιθανό ύψος του: Μην ακούτε τερατολογίες! Θα εκπλαγώ εάν δω άξια συζήτησης απόκλιση από το σημερινό εισιτήριο του ΟΑΣΘ. Έρχονται οικονομικές, ασφαλείς, αξιόπιστες και ποιοτικές μετακινήσεις στην Θεσσαλονίκη».
Ο κ. Ταχιάος επισημαίνει επίσης πως «η απόφαση να είναι ιδιωτικός ο φορέας που θα λειτουργήσει το ΑΥΤΟΜΑΤΟ (driverless) ΜΕΤΡΟ αποσκοπεί ΑΠΟΚΛΕΙΣΤΙΚΑ στην παροχή υψηλού επιπέδου ασφάλειας, αξιοπιστίας και ποιότητας υπηρεσιών».
Τι «φοβούνται» κυβέρνηση και Αττικό Μετρό ΑΕ - Προσφυγές αλλά και δυσαρέσκεια για τη συμπληρωματική σύμβαση
Οι δύο φορείς που κατέθεσαν δεσμευτικές προσφορές στο διαγωνισμό για το ΣΔΙΤ Λειτουργίας
O υφυπουργός Υποδομών και Μεταφορών τοποθετήθηκε για τις διατάξεις της τροπολογίας που κατατέθηκε για ψήφιση
Ταχιάος: «Όταν λέμε ότι το μετρό της Θεσσαλονίκης θα είναι από τα πλέον σύγχρονα στην Ευρώπη, αυτό περιλαμβάνει και τα συστήματα ασφαλούς λειτουργίας»