Μετρό προς Καλαμαριά: Ποια σενάρια εξετάστηκαν για την Πόντου και τη Μίκρα (βίντεο)

Περισσότερες από δύο ώρες διήρκεσε η συνάντηση εργασίας η οποία έγινε το μεσημέρι στο δημαρχείο Καλαμαριάς

Περισσότερες από δύο ώρες διήρκεσε η συνάντηση εργασίας η οποία έγινε το μεσημέρι στο δημαρχείο Καλαμαριάς στο τραπέζι της οποίας βρέθηκαν δύο ζητήματα: το πρώτο αφορά τη σύνδεση της οδού Πόντου με τη Λεωφόρο Γεωργικής Σχολής η οποία πάει προς το αεροδρόμιο. Το δεύτερο έχει να κάνει με τη διαμόρφωση της περιοχής του τερματικού σταθμού τουμετρό στη Μίκρα.

Στη συνάντηση συμμετείχαν η γενική γραμματέας Μεταφορών Δέσποινα Παληαρούτα, η δήμαρχος Καλαμαριάς Χρύσα Αράπογλου, ο πρόεδρος και ο διευθύνων σύμβουλος του ΟΣΕΘ Γιάννης Καλογερούδης και Γιάννης Τόσκας αντίστοιχα, το στέλεχος του Οργανισμού Φυγαλία Παπαγεωργίου, η αντιδήμαρχος Τεχνικών Έργων Καλαμαριάς Ελπίδα Καλπίδου και υπηρεσιακά στελέχη του δήμου.



Σύμφωνα με πληροφορίες οι εκπρόσωποι του ΟΣΕΘ παρουσίασαν τους έως τώρα σχεδιασμούς τους σχετικά με την κατασκευή εγκαταστάσεων στον τερματικό σταθμό της Μίκρας προκειμένου να καταλήγουν εκεί αστικά λεωφορεία και από την περιοχή του σταθμού μετεπιβίβασης του ΙΚΕΑ.

Σύμφωνα με τις ίδιες πληροφορίες και για τα δύο θέματα παρουσιάστηκαν διάφορα σενάρια τα οποία θα αξιολογηθούν από το υπουργείο Υποδομών και Μεταφορών και τις επόμενες ημέρες θα ακολουθήσει νέα συνάντηση.

Σε αυτήν ενδέχεται να συμμετάσχουν και στελέχη από την Περιφέρεια Κεντρικής Μακεδονίας και τον δήμο Πυλαίας Χορτιάτη καθώς εμπλέκονται στο ζήτημα της σύνδεσης της οδού Πόντου με την Λεωφόρο Γεωργικής Σχολής.
Σε ό,τι αφορά το θέμα του τερματικού της Μίκρας εξετάζεται το σενάριο της σταδιακής ανάπλασης του χώρου πέριξ του σταθμού του μετρό, αρχικά σε κάποια περιορισμένη έκταση ώστε να διευκολυνθεί η λειτουργία του μετρό η οποία προσδιορίζεται για τον προσεχή Νοέμβριο και σε δεύτερο χρόνο, η ανάπλαση να περιλάβει μεγαλύτερη έκταση. Κάτι τέτοιο υπονόησε και η κ. Παληαρούτα στις δηλώσεις της πριν από την έναρξη της συνάντησης όταν είπε ότι «μας ενδιαφέρει να προλάβουμε τις προθεσμίες και στις 30 Νοεμβρίου να έχουμε όλα αυτά τα οποία πρέπει, προκειμένου να λειτουργήσει ο τερματικός στη Μίκρα». Συμπλήρωσε δε, λέγοντας πως «πρέπει να οριοθετηθεί τι είναι ρεαλιστικό να γίνει. Άρα, πάμε να δούμε ποιο σενάριο θα προκριθεί, προκειμένου να είμαστε σίγουροι ότι ο πολίτης θα εξυπηρετείται και θα είναι ρεαλιστικό και σε δεύτερη φάση να δούμε πώς στην ολότητά του αυτός ο σταθμός σταθμού μετεπιβίβασης θα μπορέσει να γίνει ακόμα πιο λειτουργικός».


Αναφερόμενη στο θέμα της οδού Πόντου η γενική γραμματέας σημείωσε ότι «είναι πάρα πολύ σημαντικό να ξεκινήσουμε τις συζητήσεις όλοι οι εμπλεκόμενοι, γι' αυτό και έχει δημιουργηθεί αυτή η ομάδα εργασίας. Θέλουμε να δούμε πώς τα λεωφορεία θα τροφοδοτούν το σταθμό του μετρό, πώς θα μπορέσει ο πολίτης να εξυπηρετηθεί και να μην τα ταλαιπωρείται στις διάφορες στάσεις για να μπαίνει μέσα στο μετρό». Μιλώντας για τον τερματικό της Μίκρας η δήμαρχος κ. Αράπογλου είπε ότι «θα πρέπει να οργανωθεί ο σταθμός μετεπιβίβασης των λεωφορείων, όπως και το πάρκιγνκ, ειδάλλως θα είναι μία συλλεκτήρια η Πόντου με περίεργους τρόπους και τα αυτοκίνητα θα παρκάρουν παντού, δηλαδή θα αναιρέσουμε το λόγο που κατασκευάζεται το μετρό, τη βιώσιμη κινητικότητα».

Loader