Θεσσαλονίκη: Μια δεύτερη ευκαιρία για τα ρούχα
Τα thrift stores φαίνεται να κερδίζουν ολοένα και περισσότερο έδαφος μεταξύ των νέων
Η εταιρεία, που έχει παραγωγικές εγκαταστα΄σεις στη Σκύδρα, είχε τζίρο 12,3 εκ. το 2023
Κατά 24% αυξήθηκε ο τζίρος της ΧΑΛΒΑΤΖΗΣ ΜΑΚΕΔΟΝΙΚΗ ΑΒΕΕ το 2022, καθώς διαμορφώθηκε στα 12,3 εκ. από 9,9 εκ το 2021, .
Μοχλός ανάπτυξης στα τελευταία χρόνια , για την Εταιρεία, είναι ο Αγρόκηπος Χαλβατζή με τους 3 προϊοντικούς πυλώνες:
Α. Φρουτοσαλάτες χωρίς ζάχαρη,
Β. Λαχανικά στον ατμό,
Γ. Έτοιμες σαλάτες σιτηρών και οσπρίων.
Το 2023 η εταιρία όπως δηλώνει ο Δ/ντής Πωλήσεων κ. Ζορμπάς, συνεχίζει την αναπτυξιακή της πορεία και στο Α’τετράμηνο καθώς εμπλουτίζει την προϊοντική της γκάμα τόσο στα λαχανικά στον ατμό, με την προσθήκη της βιολογικής baby πατάτας με φλούδα και με το βιολογικό καλαμπόκι, όσο και με τις φρουτοσαλάτες on the go , σεατομική συσκευασία 115γρ., για εύκολο φρούτο όλες τις ώρες καιγρήγορα, χωρίς να χρειάζεται καθάρισμα ή πλύσιμο.
Τέλος,οι επενδύσεις της εταιρίας επίσης συνεχίζονται σε τομείς όπως η διαμόρφωση νέων χώρων παραγωγής και αγορά μηχανημάτων νέας τεχνολογίας.
Τα thrift stores φαίνεται να κερδίζουν ολοένα και περισσότερο έδαφος μεταξύ των νέων
Το Πολιτικό Βαρόμετρο αναπτύχθηκε στο εργαστήριο Τεχνητής Νοημοσύνης και ανάλυσης Πληροφοριών του Τμήματος Πληροφορικής ΑΠΘ
Παραμένει CEO ο κ. Λεωνίδας Χαλβατζής - Τι δήλωσε ο διευθύνων σύμβουλος της Μπάρμπα Στάθης, Ν. Ποθουλάκης
Η διοίκηση του λιμανιού, βασιζόμενη σε έκθεση χρηματοοικονομικού συμβούλου, εκτιμά πως η αξία της μετοχής υπολείπεται κατά 44,00% έως 63,27% σε σχέση με το προτεινόμενο τίμημα (27 ευρώ) της LeonidsPort