Τα 20 χρόνια «ζυμώσεων» για να γίνει πράξη η ακτοπλοϊκή σύνδεση Θεσσαλονίκης-Σμύρνης
Για πρώτη φορά το σενάριο αυτό εξετάστηκε το 2002, όταν όλα ήταν διαφορετικά
Ο εκτελεστικός πρόεδρος και διευθύνων σύμβουλος της ΟΛΘ ΑΕ για την ακτοπλοϊκή σύνδεση Θεσσαλονίκης- Σμύρνης
Η έναρξη της διεθνούς σύνδεσης μεταξύ Θεσσαλονίκης και Σμύρνης είναι ένας στόχος που επιτυγχάνεται και διευρύνει τις δυνατότητες διακίνησης εμπορευμάτων μεταξύ Ευρώπης και Ασίας ενισχύοντας τον τομέα των μεταφορών και προωθεί παράλληλα την ανάδειξη του τουριστικού προϊόντος της Θεσσαλονίκης και της ευρύτερης περιοχής, τόνισε ο εκτελεστικός πρόεδρος Δ.Σ. και Διευθύνων Σύμβουλος της ΟΛΘ ΑΕ, Θάνος Λιάγκος, με αφορμή τον κατάπλου στο λιμάνι της Θεσσαλονίκης του πλοίου «Smyrna di Levante», το οποίο θα πραγματοποιήσει το απόγευμα της Δευτέρας 10 Οκτωβρίου το πρώτο δρομολόγιο για το λιμάνι της Σμύρνης.
«Η διεύρυνση των ακτοπλοϊκών συνδέσεων της Θεσσαλονίκης αποτελεί διαχρονικό στρατηγικό στόχο για την ΟΛΘ Α.Ε. Στη βάση αυτή δρομολογήσαμε άμεσα όλες τις απαραίτητες ενέργειες, σε συνεργασία με τις αρμόδιες αρχές, ώστε να διαμορφωθούν στον λιμένα Θεσσαλονίκης οι υποδομές για την υποδοχή και εξυπηρέτηση της νέας διεθνούς γραμμής, συμβάλλοντας στην ικανοποίηση ενός πάγιου αιτήματος του επιβατικού κοινού και των μεταφορικών εταιρειών», επισήμανε ο κ. Λιάγκος.
Για πρώτη φορά το σενάριο αυτό εξετάστηκε το 2002, όταν όλα ήταν διαφορετικά
Έκδοση ΠΔ για να ξεκλειδώσει το έργο επέκτασης του 6ου προβλήτα - Τα έργα των 61 εκατ. ευρώ που υλοποιήθηκαν
Όλα ξεκίνησαν όταν ένας από τπυς εμπλεκόμενους είδε ανάρτηση με φωτογραφία του θύματος με μια κοπέλα
Η διοίκηση του λιμανιού, βασιζόμενη σε έκθεση χρηματοοικονομικού συμβούλου, εκτιμά πως η αξία της μετοχής υπολείπεται κατά 44,00% έως 63,27% σε σχέση με το προτεινόμενο τίμημα (27 ευρώ) της LeonidsPort