ΚΕΠΚΑ: Απάτες στα κοινωνικά δίκτυα
Ποιες είναι οι συχνότερες και τι μπορούμε να κάνουμε
Πώς μπορούν οι πολίτες να υποβάλουν καταγγελία
Σε πιλοτική λειτουργία έχει τεθεί εδώ και λίγες ημέρες πλατφόρμα του υπουργείου Ανάπτυξης και Επενδύσεων, που συγκεντρώνει καταγγελίες καταναλωτών που αφορούν τη λειτουργία της αγοράς.
Η ιστοσελίδα που σκοπό έχει να λειτουργήσει συμπληρωματικά με τον τετραψήφιο τηλεφωνικό αριθμό 1520, προκειμένου να πραγματοποιούν οι καταναλωτές τις καταγγελίες τους, αναμένεται να παρουσιαστεί την προσεχή εβδομάδα, όπως ανέφερε ο αναπληρωτής υπουργός Ανάπτυξης και Επενδύσεων, Νίκος Παπαθανάσης, μιλώντας στην ΕΡΤ.
Οι καταναλωτές μπορούν, ήδη, να επισκέπτονται την ηλεκτρονική σελίδα kataggelies.mindev.gov.gr και να καταγγέλλουν, είτε επώνυμα είτε ανώνυμα, φαινόμενα νοθείας, αισχροκέρδειας, καταπάτησης του ανταγωνισμού, περιστατικά άρνησης επιστροφής ελαττωματικού προϊόντος και γενικότερα περιπτώσεις που θεωρούν ότι θίγονται τα συμφέροντά τους.
Ποιοι κλάδοι συγκεντρώνουν τα περισσότερα παράπονα
Στο κυνήγι των πλαστών αποδείξεων επιδίδεται η ΑΑΔΕ, με σύμμαχο τους πολίτες που θα επιβραβεύονται όταν τις καταγγέλλουν ακόμα και μέσω smartphone
Μέχρι πότε θα διαρκέσουν και πώς θα κινηθούν οι καταστηματάρχες στο λιανικό εμπόριο
Θα παρασχεθούν μηχανισμοί τεχνικής βοήθειας
Το προτεινόμενο ωράριο και οι Κυριακές του έτους με ανοιχτά εμπορικά μαγαζιά