Κινέζος influencer πέθανε αφού ήπιε επτά μπουκάλια αλκοόλ σε ζωντανή σύνδεση (βίντεο)
Ο 34χρονος κατανάλωσε ένα κινέζικο ποτό με περιεκτικότητα σε αλκοόλ από 30% έως 60%
Τραγικό θάνατο βρήκε ο influencer Sanqiange στην Κίνα την προηγούμενη εβδομάδα αφού κατανάλωσε τουλάχιστον επτά μπουκάλια με αλκοόλ σε διαδικτυακό challenge
Ο 34χρονος βρέθηκε νεκρός 12 ώρες μετά το livestreaming που έκανε στις 16 Μαΐου.
Όπως αναφέρουν διεθνή μέσα ενημέρωσης ο 34χρονος ήπιε τουλάχιστον επτά μπουκάλια με Μπαϊτζού, ένα κινέζικο ποτό με περιεκτικότητα σε αλκοόλ από 30% έως 60%.
Ο Sanqiange φέρεται να συμμετείχε στη διαδικτυακή πρόκληση με τίτλο ΡΚ με αντίπαλο έναν από τους δημιουργούς της. Στο συγκεκριμένο «παιχνίδι» οι νικητές κερδίζουν για δώρα ή αμοιβές ενώ οι ηττημένοι έχουν συνέπειες με τον 34χρονο να τιμωρείται πίνοντας αλκοόλ.
«Όταν τον βρήκε η οικογένειά του ήταν ήδη νεκρός, δεν πρόλαβε να καλέσει σε βοήθεια» δήλωσε στην εφημερίδα Shangyou News, φίλος του 34χρονου.
Το επίμαχο βίντεο το οποίο μεταδόθηκε στην κινεζική εκδοχή του TikTok, το Douyin, έχει «κατέβει» καθώς στη συγκεκριμένη πλατφόρμα απαγορεύεται η κατανάλωση αλκοόλ σε ζωντανή μετάδοση.
Η καμπάνια των 9 εκατομμυρίων ευρώ έχει προκαλέσει τις έντονες αντιδράσεις τόσο κριτικών όσο και τους κόσμου οι οποίοι κάνουν λόγο για ασέβεια, ενώ δεν είναι και λίγοι αυτοί που... το διασκεδάζουν δημιουργώντας πληθώρα memes