Γεωργιάδης: Με τις νέες τιμές στο «Καλάθι του Νοικοκυριού» - Όλες οι αλυσίδες έχουν μείωση
Η πρώτη αποτίμηση των νέων τιμών δείχνει ότι από τα 816 προϊόντα 60 έχουν αύξηση και 167 μείωση ενώ 589 παραμένουν τα ίδια, αναφέρει ο υπ. Ανάπτυξης
Οι μεταβολές ανά αλυσίδα - 816 προϊόντα στο «καλάθι του νοικοκυριού»
Σε νέες μειώσεις που ανήλθαν έως το -18,1% προχώρησαν οι περισσότερες αλυσίδες σούπερ μάρκετ στο συνολικό κόστος του «καλαθιού του νοικοκυριού» με βάση τους νέους τιμοκαταλόγους που γνωστοποίησαν στο Υπουργείο Ανάπτυξης & Επενδύσεων σήμερα, Τετάρτη 23 Νοεμβρίου και ισχύουν για την τέταρτη εβδομάδα εφαρμογής της πρωτοβουλίας της Κυβέρνησης (23-29/11/2022).
«Black Friday αυτή την εβδομάδα και από ότι φαίνεται ξεκίνησε με τις νέες τιμές στο «Καλάθι του Νοικοκυριού». Η πρώτη αποτίμηση των νέων τιμών δείχνει ότι από τα 816 προϊόντα, 60 έχουν αύξηση και 167 μείωση ενώ 589 παραμένουν τα ίδια. Το σημαντικότερο: όλες οι αλυσίδες έχουν μείωση», επεσήμανε ο Υπουργός Ανάπτυξης & Επενδύσεων, κ. Άδωνις Γεωργιάδης.
Αναλυτικά, από το σύνολο 816 προϊόντων στο «καλάθι του νοικοκυριού» που είναι απολύτως συγκρίσιμα
-στα 167, ποσοστό 20,5%, η τιμή μειώθηκε
-στα 589, ποσοστό 72,1% η τιμή παρέμεινε σταθερή
-και μόλις σε 60, ποσοστό 7,3%, η τιμή αυξήθηκε ελαφρά στις περισσότερες περιπτώσεις.
Ως εκ τούτου, το συνολικό κόστος του «καλαθιού του νοικοκυριού» είναι αισθητά μειωμένο στη συντριπτική πλειονότητα των σούπερ μάρκετ με τη μεγαλύτερη μείωση -18,1% στην αλυσίδα My market.
Δείτε ΕΔΩ τις τιμές για το νέo καλάθι νοικοκυριού της εβδομάδας.
Η πρώτη αποτίμηση των νέων τιμών δείχνει ότι από τα 816 προϊόντα 60 έχουν αύξηση και 167 μείωση ενώ 589 παραμένουν τα ίδια, αναφέρει ο υπ. Ανάπτυξης
Τέσσερις εβδομάδες λειτουργίας του μέτρου για το «καλάθι του νοικοκυριού» και ήδη έχουν μετρηθεί επιπλέον 80.000 downloads στην εφαρμογή e-καταναλωτής
Στα 816 προϊόντα, περίπου τα 560 προϊόντα έχουν σταθερές τιμές εδώ και ένα μήνα, σε 130 προϊόντα έχουν μειωθεί οι τιμές τους και σε συνολικά 50-60 προϊόντα έχουν αυξηθεί οι τιμές, κυρίως σε νωπά προϊόντα
Ποιες κατηγορίες προϊόντων προστίθενται και ποιες διευρύνονται