Τη Δευτέρα στο δημοτικό συμβούλιο η συζήτηση για την ΠΝΠ και τα 50 λεωφορεία από τη Λειψία που θα αγοράσει ο δήμος
Θα παραχωρηθούν στον ΟΑΣΘ με χρησιδάνειο
Ο δήμαρχος Θεσσαλονίκης έβαλε κατά των αντιπολιτευόμενων παρατάξεων που αντιδρούν στην αγορά λεωφορείων για τον ΟΑΣΘ, δηλώνοντας πως κάποιοι «βρίσκουν προβλήματα στις λύσεις»
Με τη φράση «κάποιοι βρίσκουν λύσεις στα προβλήματα και άλλοι προβλήματα στις λύσεις» απάντησε ο δήμαρχος Θεσσαλονίκης, Κωνσταντίνος Ζέρβας, στις αντιδράσεις της αντιπολίτευσης που προκάλεσε το ρεπορτάζ του makthes.gr και της «Μακεδονίας» για την επικείμενη αγορά 50 μεταχειρισμένων λεωφορείων από τον δήμο για τον ΟΑΣΘ.
Δίνοντας έμφαση στο γεγονός πως μετά την εκλογή του στο δημαρχιακό θώκο επέλεξε να εκπροσωπεί ο ίδιος τον δήμο Θεσσαλονίκης στο Δ.Σ. του ΟΑΣΘ, τόνισε πως «προσπάθησα να βρω όποια λύση που μπορούσα».
Παρέπεμψε στο πρόσφατο ταξίδι του στο Βερολίνο στο πλαίσιο της ελληνογερμανικής συνέλευσης που είχε ως στόχο «να βρούμε λεωφορεία». Ακολούθως, «πριν από τρεις μήνες έγινε πρόταση από τον αδελφοποιημένο δήμο της Λειψίας» για 50 ίδια λεωφορεία που χρησιμοποιούσε ο γερμανικός δήμος και τα οποία πουλάει έναντι 11.500 ευρώ έκαστο. «Το έθεσα υπ' όψιν στον ΟΑΣΘ και θεώρησε ότι είναι κάτι που θα μπορέσει να βοηθήσει σε αυτή τη φάση στην καλύτερη λειτουργία του οργανισμού», ειδικά τώρα με τον κορονοϊό «που χρειάζονται περισσότερα λεωφορεία», πρόσθεσε ο δήμαρχος Θεσσαλονίκης.
Αναφερόμενος στην Πράξη Νομοθετικού Περιεχομένου που εξυπηρετεί την αγορά των λεωφορείων σημείωσε πως «έγινε η συνεργασία με την κυβέρνηση και προέκυψε η ΠΝΠ που δίνει κατ' εξαίρεση τη δυνατότητα στον δήμο να προβεί σε αυτή την εξαγορά μέσω διαπραγμάτευσης». Αποκάλυψε πως στην επόμενη τηλεδιάσκεψη του δημοτικού συμβουλίου τη Δευτέρα, «προχωράμε στην υπογραφή συνεργασίας με τον ΟΑΣΘ» και στη συνέχεια θα διενεργηθούν οι απαραίτητοι έλεγχοι νομιμότητας. Κατά την εκτίμηση του κ. Ζέρβα και «με την προετοιμασία που έχει γίνει, δεν θα υπάρξει κάποιο πρόβλημα».
Τέλος ο δήμαρχος Θεσσαλονίκης αναρωτήθηκε «γιατί συμμετέχει ο δήμος στο Δ.Σ. του ΟΑΣΘ» εάν δεν είναι δουλειά του να ασχολείται με αυτόν και επανέλαβε ότι «στόχος του δήμου είναι προφανώς να συνεισφέρει στην ποιότητα ζωής της πόλης».
Θα παραχωρηθούν στον ΟΑΣΘ με χρησιδάνειο
Επιβεβαίωση του αποκλειστικού ρεπορτάζ του makthes.gr-Θα τα παραχωρήσει στον ΟΑΣΘ με χρησιδάνειο ώστε να ενισχυθεί ο στόλος των λεωφορείων
Διαβάστε μόνο στο makthes.gr λεπτομέρειες- Πότε και πως θα ενταχθούν στον στόλο του ΟΑΣΘ
Το επτασφράγιστο μυστικό που αποκάλυψε η "ΜτΚ" και το makthes.gr και η ικανοποίηση του υπουργείου για την βελτίωση των συγκοινωνιών της πόλης
"Ο δήμαρχος συνεχίζει την επικοινωνιακή του τακτική, για να καλύψει το έλλειμμα στρατηγικής αλλά και την διαχειριστική αδυναμία της διοίκησης" υποστηρίζει
«Σύμφωνα με το νόμο, τα τέλη αυτά είναι αυστηρά ανταποδοτικά και απαγορεύεται ρητά να πάνε σε άλλες ανάγκες», επισημαίνει η δημοτική παράταξη
Η αντιπολιτευόμενη παράταξη ζητά να τεθεί το θέμα στο δημοτικό συμβούλιο και καλεί τον δήμο να αξιοποιήσει το κονδύλι σε τομείς που θα βοηθήσουν πραγματικά τους Θεσσαλονικείς
Σε ειδική συνέντευξη Τύπου ο αντιδήμαρχος Οικονομικών, Μ. Κούπκας, διαμήνυσε πως τα έσοδα μειώθηκαν κατά 70% και προιδοποίησε ότι μπορεί «να αντιμετωπίσουμε ζητήματα»
Ο δήμαρχος Θεσσαλονίκης αναφέρθηκε στην ανάγκη παραχώρησης επιπλέον χώρων στα καταστήματα εστίασης στο πλαίσιο ανάκαμψης από τον κορονοϊό και προειδοποίησε άπαντες να σεβαστούν τη λειτουργία της πόλης