Νέα Εποχή στη Χειρουργική: Εγκατάσταση του Ρομποτικού Συστήματος da Vinci στη Euromedica Γενική Κλινική Θεσσαλονίκης
Ένα καινοτόμο σύστημα που προσφέρει νέες προοπτικές τόσο στους ασθενείς όσο και στους ιατρούς
Το Ιατρικό marketing σάς παρέχει μια ανοιχτή γραμμή επικοινωνίας με τους ασθενείς σας, χτίζοντας εμπιστοσύνη , αλλά και ενδιαφέρον προς την ιατρική σας υπηρεσία
- Newsroom
Γιατί να επενδύσω στην κατασκευή ιστοσελίδας; Πρέπει να έχω παρουσία στα social media; Είναι το ιατρικό digital marketing απαραίτητο για μένα; Ερωτήματα και προβληματισμοί που κατά καιρούς εκφράζονται από μονάδες υγείας και γιατρούς.
Είναι γεγονός ότι η ψηφιακή εποχή έφερε μεγάλες αλλαγές και στον ιατρικό τομέα, με το marketing να αποτελεί πλέον αναπόσπαστο κομμάτι της στρατηγικής κάθε παρόχου υγείας.
Το τοπίο έχει αλλάξει. Κι ενώ μέχρι πρόσφατα η υγεία ήταν μια «βιομηχανία» επικεντρωμένη στον γιατρό ή τον πάροχο υγείας εν γένει, πλέον στο επίκεντρο βρίσκεται ο ασθενής, ο οποίος αφενός αναζητά ποιοτικές υπηρεσίες και αφετέρου έχει τα εργαλεία να τις αξιολογήσει δημόσια.
Μάλιστα, ποσοστό 90% όσων ενδιαφέρονται να βρουν πληροφόρηση που σχετίζεται με την υγεία ξεκινούν την έρευνα από τις μηχανές αναζήτησης, ενώ το 5% όλων των αναζητήσεων στη Google αφορά σε θέματα υγείας.
Ειδικότερα:
Το Iατρικό digital marketing λοιπόν σας παρέχει μια ανοιχτή γραμμή επικοινωνίας με τους ασθενείς σας, χτίζοντας εμπιστοσύνη, αλλά και ενδιαφέρον προς την ιατρική σας υπηρεσία. Σας επιτρέπει να ενισχύσετε τους δεσμούς σας με υφιστάμενους και δυνητικούς «πελάτες» και να καλλιεργήσετε αυτές τις σχέσεις, ώστε να αποκτήσετε πιστούς και επαναλαμβανόμενους ασθενείς.
Μια πετυχημένη στρατηγική ιατρικού marketing συνεπάγεται επιτυχημένη επικοινωνία και σύνδεση με το κοινό σας και επιτυχημένη σύνδεση με το κοινό σας συνεπάγεται ανάπτυξη, κύρος και αναγνώριση.
Μέσα από τα ψηφιακά κανάλια επικοινωνίας (website, social media κλπ) και το digital marketing ο πάροχος υγείας έχει τη δυνατότητα να.. φροντίσει για την υγεία του κοινού του, προσφέροντας ποιοτικό, μοναδικό και χρήσιμο ιατρικό περιεχόμενο.
Ο καλύτερος τρόπος για να καταλάβετε πώς λειτουργεί το Iατρικό Μarketing είναι να σκεφτείτε τον ασθενή ως πελάτη, που έχει άπειρες επιλογές. Γιατί να διαλέξει εσάς; Η στρατηγική σας στο μάρκετινγκ πρέπει να απαντά στην παραπάνω ερώτηση.
Μάλιστα, στόχος κάθε ολοκληρωμένης στρατηγικής ιατρικού marketing πρέπει να είναι -μεταξύ άλλων- και η ενημέρωση δυνητικών και υφιστάμενων ασθενών για θέματα υγείας: πρέπει να απαντά στο ερώτημα «πώς θα λύσω το ιατρικό μου πρόβλημα». Εάν η στρατηγική σας το πετύχει αυτό, τότε σίγουρα έχετε καταφέρει να επικοινωνήσετε σωστά με το κοινό σας.
Στο πλαίσιο αυτό, στη Health Marketing προσφέρουμε εξατομικευμένες Υπηρεσίες Ιατρικού Μάρκετινγκ, έχοντας πολυετή εμπειρία και εξειδίκευση στη Συμβουλευτική, στο παραδοσιακό Marketing, αλλά και στο Digital Marketing και τα Νέα Μέσα! Από τη διαμόρφωση στρατηγικής ανάπτυξης και επικοινωνίας, έως και την κατασκευή μιας λειτουργικής και μοντέρνας ιστοσελίδας, σε συνδυασμό με δημιουργία ισχυρής παρουσίας στα social media, η Health Marketing -με φρέσκες ιδέες και προσέγγιση- αποτελεί τον στρατηγικό συνεργάτη κάθε παρόχου υγείας σε θέματα ανάπτυξης και επικοινωνίας.
INFO!
Health Marketing
Ιουστινιανού 8, Καλαμαριά, Θεσσαλονίκη
Tηλ.: (+30) 2310 402510, -1
Ένα καινοτόμο σύστημα που προσφέρει νέες προοπτικές τόσο στους ασθενείς όσο και στους ιατρούς
Δυστυχώς, τα αποθέματα έχουν εξαντληθεί, γεγονός που έχει γνωστοποιηθεί στις διοικήσεις του Πανεπιστημιακού Νοσοκομείου
Από τα φάρμακα που έχουν περιορισμένη διαθεσιμότητα, 35 είναι νοσοκομειακά, 1 εμβόλιο, 1 σκιαγραφικό και 1 ραδιοφάρμακο
Σύμφωνα με την Αμερικανική Ακαδημία Ιατρικής Ύπνου, συνδέεται με αυξημένο κίνδυνο δυσμενών επιπτώσεων στην υγεία και μειωμένη ποιότητα ζωής