Flyover: Μια αναγκαστική λύση, με «συν» και «πλην», η οποία όμως δεν αρκεί. Του Νίκου Ηλιάδη
Κατ΄ αρχάς αποτελεί κοινή διαπίστωση ότι η υπάρχουσα περιφερειακή δεν μπορεί να ανταποκριθεί στις σημερινές απαιτήσεις, πόσο μάλλον, στις μελλοντικές
Ανέλαβε τη χρηματοδότηση του έργου συνολικού προϋπολογισμού ύψους €373εκ
Η Τράπεζα Πειραιώς πρωταγωνιστεί στην ανάπτυξη κομβικών έργων υποδομής και στη Θεσσαλονίκη, χρηματοδοτώντας τη Νέα Ανατολική Περιφερειακή Οδό Θεσσαλονίκης (FlyOver), τη μεγαλύτερη ΣΔΙΤ συναλλαγή που έχει γίνει στην Ελλάδα μέχρι σήμερα. Η Τράπεζα Πειραιώς, με σημαντική τεχνογνωσία και εμπειρία στη χρηματοδότηση σύνθετων έργων, ανέλαβε τη χρηματοδότηση του έργου συνολικού προϋπολογισμού ύψους €373εκ.
Μετά την πρόσφατη υπογραφή μεταξύ του Υπουργείου Υποδομών και των αναδόχων εταιριών (κοινοπραξία των ομίλων ΑΒΑΞ και Μυτιληναίου) ξεκινάει η υλοποίηση του έργου που αφορά στην κατασκευή Υπερυψωμένης Ταχείας Λεωφόρου, μήκους περίπου 13,5 χλμ., εκ των οποίων τα 4 χλμ. σε συνεχή γέφυρα με 4 λωρίδες κυκλοφορίας, συν δύο λωρίδες έκτακτης ανάγκης. Στα στοιχεία του έργου περιλαμβάνονται, επίσης, εννέα ανισόπεδοι κόμβοι, οκτώ νέες γέφυρες και τρεις νέες σήραγγες. Ο αναβαθμισμένος άξονας θα βελτιώσει ουσιαστικά την οδική ασφάλεια και θα συμβάλλει στην επίλυση κυκλοφοριακών προβλημάτων της Θεσσαλονίκης, καθώς υπολογίζεται πως θα μπορεί να εξυπηρετεί 10.000 οχήματα την ώρα ανά κατεύθυνση, διπλάσια σε σύγκριση με την υπάρχουσα κυκλοφοριακή ικανότητα.
Αναφερόμενος στο έργο ο κ.Θοδωρής Τζούρος, Ανώτερος Γενικός Διευθυντής της Τράπεζας Πειραιώς, Επικεφαλής του Corporate και Investment Banking, δήλωσε: «Στην Τράπεζα Πειραιώς δίνουμε ιδιαίτερη έμφαση στην υποστήριξη μεγάλων έργων υποδομής διαθέτοντας σημαντική τεχνογνωσία και εμπειρία στις σύνθετες χρηματοδοτήσεις και την αξιοποίηση όλων των διαθέσιμων και εξειδικευμένων χρηματοδοτικών εργαλείων. Το έργο Flyover αποτελεί καινοτομία και στη χρηματοδοτική του μορφή, καθώς πρόκειται για το πρώτο μεγάλο οδικό έργο το οποίο θα κατασκευαστεί με τη μορφή της σύμπραξης δημοσίου και ιδιωτικού τομέα, με πληρωμές διαθεσιμότητας αλλά και με υποχρέωση του αναδόχου να αναλάβει τη συντήρηση του έργου για 26 έτη».
Κατ΄ αρχάς αποτελεί κοινή διαπίστωση ότι η υπάρχουσα περιφερειακή δεν μπορεί να ανταποκριθεί στις σημερινές απαιτήσεις, πόσο μάλλον, στις μελλοντικές
«Η Θεσσαλονίκη δεν αντέχει ακόμη ένα «γεφύρι της Άρτας», αναφέρει το κόμμα της αξιωματικής αντιπολίτευσης
Για το μετρό, ο πρωθυπουργός σημείωσε ότι η κυβέρνηση πάλεψε με κατεστημένες αντιλήψεις και με συμφέροντα που δεν ήθελαν το έργο
Δείτε το βίντεο που ανέβηκε στο TikTok
Oι μέτοχοι της MIG έχουν διάστημα έξι εβδομάδων για να αποδεχτούν την πρόταση
Συνεχίζουμε να ανεβάζουμε τον πήχη των επιδιώξεων μας και παραμένουμε προσηλωμένοι στη δημιουργία αξίας προς όφελος των μετόχων, των πελατών και των εργαζομένων μας, επισήμανε