Rana Plaza: Η τραγωδία της μόδας με τους 1.134 νεκρούς (βίντεο, φωτ.)
Πώς το πολύνεκρο δυστύχημα άλλαξε τον κόσμο - Δέκα χρόνια... φαγούρας μετά η ΕΕ τώρα τρέχει να φτιάξει κανόνες ασφαλείας για τους εργαζομένους
Μετά τη Louis Vuitton, τα γυρίσματα του Dior, την παρουσίαση της Tory Burch και τη φωτογράφιση της Vogue, σειρά πήρε ένας ελληνικός οίκος που επέλεξε το Σαρακήνικο ως ιδανικό σκηνικό για να παρουσιάσει τη νέα καμπάνια άνοιξη – καλοκαίρι 2023
Στο επίκεντρο φωτογράφισης οίκων μόδας παραμένει η Μήλος, με ότι αυτό συνεπάγεται για την τουριστική αναγνωρισιμότητα του νησιού, στο πλαίσιο της στόχευσης για την προσέγγιση αγορών και ομάδων κοινού με ποιοτικά χαρακτηριστικά.
Σύμφωνα με το cyclades24, μετά τη Louis Vuitton με τη φωτογράφιση της παιδικής κολεξιόν, τα γυρίσματα του Dior, την παρουσίαση της Tory Burch και τη φωτογράφιση της Vogue, που πραγματοποιήθηκαν τα δύο τελευταία χρόνια, σειρά πήρε εφέτος ένας ελληνικός οίκος που επέλεξε το Σαρακήνικο ως ιδανικό σκηνικό για να παρουσιάσει τη νέα καμπάνια άνοιξη – καλοκαίρι 2023.
Πρόκειται για τη νέα καμπάνια Kalogirou για το προσεχές καλοκαίρι με τον τίτλο «Nomads» που περιλαμβάνει φωτογράφιση και video για τις ανάγκες των οποίων η ομάδα του γνωστού οίκου ταξίδεψε στη Μήλο. Το μαγευτικό σκηνικό του Σαρακήνικου μετατράπηκε σε μια «λευκή» έρημο φτιαγμένη από άμμο, ήλιο και βράχια σμιλευμένα από τους αέρηδες και τα κύματα.
Πώς το πολύνεκρο δυστύχημα άλλαξε τον κόσμο - Δέκα χρόνια... φαγούρας μετά η ΕΕ τώρα τρέχει να φτιάξει κανόνες ασφαλείας για τους εργαζομένους
Την επίδραση της Ινδίας στην παγκόσμια μόδα χαρτογραφεί η έκθεση «India in Fashion» που εγκαινιάστηκε τον περασμένο μήνα στο Μουμπάι
Δημιουργίες είκοσι Ελλήνων σχεδιαστών με αφορμή το 76ο Διεθνές Φεστιβάλ Κινηματογράφου των Καννών
Κολακευτικές αναφορές από έγκυρα γαλλικά μέσα ενημέρωσης