Η Γερμανία κινδυνεύει να είναι η μειοψηφία στην επιβολή πλαφόν στο φυσικό αέριο
Κρίσιμη στιγμή για τις συνομιλίες για το πλαφόν, σύμφωνα με την υπουργό Ενέργειας της Μάλτας
Οι δεξαμενές γεμίζουν με το «πολύτιμο» καύσιμιο
Οι δεξαμενές αποθήκευσης φυσικού αερίου της Γερμανίας γεμίζουν και πάλι, χάρη στις υψηλές για την εποχή θερμοκρασίες.
Ως εκ τούτου, το ενδεχόμενο έλλειψης αερίου αυτόν τον χειμώνα απομακρύνεται όλο και περισσότερο.
Σύμφωνα με τα στοιχεία της ένωσης Gas Infrastructure Europe που μεταδίδει το περιοδικό Der Spiegel, κάθε μέρα από την Τετάρτη έως και την Κυριακή της προηγούμενης εβδομάδας αποθηκεύτηκε περισσότερο αέριο από όσο ξοδεύτηκε. Το επίπεδο πληρότητας των δεξαμενών αποθήκευσης έφθασε από 82,9% σε 83,1%, ενώ στα ίδια επίπεδα κυμάνθηκαν τα αντίστοιχα ποσοστά συνολικά στην Ευρώπη.
Επιπλέον, το προσεχές διάστημα αναμένεται να τεθεί σε λειτουργία και ο τερματικός σταθμός υγροποιημένου φυσικού αερίου (LNG) που ετοιμάζεται στο Βίλχελμσχάιν.
O επικεφαλής της Ομοσπονδιακής Υπηρεσίας Δικτύων Κλάους Μιούλερ εξέφρασε σήμερα την ικανοποίησή του για την εξέλιξη: «Ο ήπιος καιρός, η περιορισμένη κατανάλωση, η αυξημένη αιολική ενέργεια, η μικρότερη παραγωγή ενέργειας από φυσικό αέριο και οι λιγότερες εξαγωγές προς τη Γαλλία μας βοήθησαν. Γεμάτες αποθήκες φυσικού αερίου σημαίνει ασφάλεια εφοδιασμού για το 2023, αλλά και για τον χειμώνα 2023-24», έγραψε στο Twitter ο κ. Μιούλερ.
Ενδεικτικά, η θερμοκρασία τις τελευταίες ημέρες στο Βερολίνο κυμάνθηκε μεταξύ 3 και 8 βαθμών Κελσίου, ενώ το Σαββατοκύριακο εκτιμάται ότι θα πλησιάσει τους 15 βαθμούς.
Κρίσιμη στιγμή για τις συνομιλίες για το πλαφόν, σύμφωνα με την υπουργό Ενέργειας της Μάλτας
Η πληρωμή θα είναι ίση με έναν μηνιαίο λογαριασμό, σύμφωνα με το προσχέδιο. Επεξεργάζεται επίσης μείωση της τιμής από τον επόμενο Μάρτιο ή Απρίλιο
Το Βερολίνο συμφώνησε να εξαγοράσει τις υπόλοιπες μετοχές της γερμανικής εταιρείας εισαγωγής αερίου, οι οποίες ανήκαν στο φινλανδικό όμιλο Fortum, για να εξασφαλίσει τη λειτουργία της και τη συνέχιση των επιχειρήσεών της
Τι εκτιμά ο υπ. Οικονομίας Ρ. Χάμπεκ