Honda και Nissan εγκατέλειψαν το σχέδιό τους για συγχώνευση
Οι δύο όμιλοι κατέληξαν στο συμπέρασμα ότι θα ήταν προσφορότερο να σταματήσουν τις συνομιλίες
Ξεκίνησε ήδη η παραγωγή του και αναμένονται οι πρώτες παραδόσεις
- Newsroom
Διαφορετικό στιλ και αναβαθμισμένο εσωτερικά θα είναι το ανανεωμένο Honda HR-V, το οποίο θα έχει μια σειρά προηγμένων τεχνολογιών. Οι αλλαγές εντοπίζονται στον εμπρός προφυλακτήρα ο οποίος φέρει πιο βαθιά τμήματα των αεραγωγών που φιλοξενούν τα στρογγυλά φώτα ομίχλης, ενώ οι προβολείς έχουν τώρα φακούς τύπου projector με ανασχεδιασμένα φώτα ημέρας LED, στάνταρ.
Στο εσωτερικό υπάρχουν ανασχεδιασμένα καθίσματα για τον οδηγό και το συνοδηγό. Περιλαμβάνουν τροποποιήσεις στο μαξιλάρι και την πλάτη, κάτι που βελτιώνει τη συνολική στήριξη, κυρίως στην περιοχή των ώμων. Η στάνταρ υφασμάτινη ταπετσαρία αποτελείται τώρα από υλικό ανώτερης ποιότητας, ενώ τα κορυφαία μοντέλα υιοθετούν πλήρως δερμάτινες επενδύσεις στο εσωτερικό.
Με το ξεκίνημα της παρουσίας του, τις επόμενες εβδομάδες το HR-V θα διατίθεται με τον πολύ αποδοτικό, ατμοσφαιρικό 1.5L i-VTEC βενζινοκινητήρα που προσφέρει υψηλή απόδοση 130 ίππων και μέγιστη ροπή 155 Nm στις 4.600 σ.αλ. Η επιτάχυνση 0-100 χλμ/ώρα ολοκληρώνεται σε 10,2 δεύτερα σε συνδυασμό με το μηχανικό κιβώτιο έξι σχέσεων και σε 10,9 δεύτερα με το προαιρετικό CVT. Ο βενζινοκινητήρας προσφέρει ένα εντυπωσιακό μίγμα ισχύος και απόδοσης και με επίσημες εκπομπές CO2 121 γραμμάρια στο χιλιόμετρο.
Η παραγωγή των εκδόσεων του ανανεωμένου HR-V 1.5L i-VTEC έχει ξεκινήσει και οι πρώτες παραδόσεις προγραμματίζονται για τον επόμενο μήνα, ενώ λίγο αργότερα θα ακολουθήσει ένας πιο σπορ κινητήρας 1.5L VTEC TURBO που θα αρχίσει να διατίθεται από την άνοιξη του 2019, μαζί με έναν 1.6L i-DTEC diesel.
Οι δύο όμιλοι κατέληξαν στο συμπέρασμα ότι θα ήταν προσφορότερο να σταματήσουν τις συνομιλίες
Τι προβλέπεται για την μείωση των τιμών για το 2025
Bosch, Michelin, Schaffler, Stellantis και Valeo θα ακολουθήσουν την ίδια τακτική
Κατά μέσο όρο, υπάρχει μια επιταχυνόμενη απώλεια χωρητικότητας με την χωρητικότητα να πέφτει γρήγορα στο 95% και κατόπιν στα 100.000 χιλιόμετρα να φθάνει το 90%