Φόρμουλα 1 - Μπαχρέιν: Ένας Πιάστρι από τα παλιά διασφαλίζει την πρωτιά της McLaren

Η δεύτερη νίκη του Αυστραλού τον φέρνει στην πρώτη θέση του ατομικού πρωταθλήματος διατηρώντας όμως και την καλή εικόνα της ομάδας

Με την pole position του Σαββάτου «στο μανίκι» του, ο Όσκαρ Πιάστρι κατάφερε να την μετατρέψει σε νίκη στην εντυπωσιακή νυχτερινή πίστα του Σακχίρ, στο γκραν πρι του Μπαχρέιν και να εξασφαλίσει όχι μόνο την ατομική αλλά και την ομαδική πρωτιά, ειδικά αφού η νίκη του Φερστάπεν στον προηγούμενο αγώνα «γέννησε κινδύνους» για μια πιθανή επανεμφάνιση του Ολλανδού και της Red Bull.

Μέχρι στιγμής πάντως και έχοντας ολοκληρώσει τον τέταρτο αγώνα της φετινής σεζόν, η McLaren δεν φαίνεται να πτοείται με τίποτα αφού η «αύρα» των πρωταθλητών τους ακολουθεί και αυτή τη χρονιά, εντυπωσιάζοντας το κοινό της Φόρμουλα 1

Πετυχαίνοντας μια καλή εκκίνηση μετά από μια σύντομη μάχη με τον Τζώρτζ Ράσελ στην αρχή του αγώνα, ο Αυστραλός οδηγός κατάφερε να παραμείνει στην πρώτη θέση και να αναδείξει την δυναμική της McLaren, αφήνοντας πίσω του τον Ράσελ και τον Λεκλέρ. 

Βέβαια ο ανταγωνισμός «εντός έδρας» δεν θα μπορούσε να περάσει απαρατήρητος, μιας και ο Πιάστρι αυτή τη στιγμή διανύει την τρίτη του χρονιά στην Φόρμουλα 1 και ήδη έχει δείξει τι μπορεί να κάνει, θυμίζοντας τον νεανικό εαυτό του από τα παλιά και συγκεκριμένα αυτόν στα  πρωταθλήματα της Φόρμουλα 2 και Φόρμουλα 3 όπου και κατέκτησε τον τίτλο. Οι θαυμαστές του Αυστραλού τον θέλουν στο βιβλίο των τίτλων και φέτος παίρνοντας το πρώτο του πρωτάθλημα στην Φόρμουλα 1 όμως αυτοί του συναθλητή του, Λάντο Νόρρις δεν βλέπουν θετικά αυτή την ανέλιξη.

Ο 25χρονος Νόρρις που έχει πολυετές συμβόλαιο με την ομάδα παρά τα αρκετά καλά του αποτελέσματα δεν έχει κατακτήσει τον ατομικό τίτλο του οδηγού, κάτι που δυσκολεύει όσο ο Πιάστρι συνεχίζει να εντυπωσιάζει με τις επιδόσεις του.

Από την άλλη μεριά του grid, η Ferrari, μπορεί να παίρνει μερικούς πόντους στο τέλος του αγώνα, αλλά σίγουρα αυτό δεν αρκεί ούτε για την ομάδα ούτε για τους tifosi, όταν κατέφθασαν πολλά υποσχόμενοι ήδη από την αρχή της αγωνιστικής χρονιάς. Οι συνθήκες δεν είναι ευνοϊκές ούτε για τα γραφεία του Μαρανέλο στα οποία οι εργαζόμενοι είχαν εκφράσει τις θετικές τους εντυπώσεις για το μονοθέσιο. 

Με την τέταρτη και πέμπτη θέση του Σαρλ Λεκλέρ και Λιούις Χάμιλτον αντίστοιχα, οι φίλοι του αθλήματος αναγνωρίζουν την βελτιωμένη εικόνα των Ιταλών αλλά δεν διστάζουν να εκφράσουν την δυσαρέσκειά τους στα μέσα κοινωνικής δικτύωσης, ιδίως όταν πολλοί από αυτούς ήλπιζαν σε έναν ακόμα τίτλο για τον 7ακη παγκόσμιο πρωταθλητή.

Στην δεκάδα διατηρείται η πρόσφατη μεταγραφή της Red Bull με τον Γιούκι Τσουνόντα να τερματίζει ένατος ενώ μόλις τρεις θέσεις από πάνω του βρέθηκε ο πρωταθλητής Μαξ Φερστάπεν. Φαίνεται πως η πρόσφατη νίκη του στον προηγούμενο αγώνα στην πίστα της Σουζούκα δεν ήρθε για να ευνοήσει ιδιαίτερα την ομάδα του Ολλανδού ενώ οι φήμες για μια «κακή» σεζόν της Red Bull στο πρωτάθλημα ολοένα και μεγαλώνουν μιας και αποδεικνύονται.

Βέβαια από τον τελευταίο αγώνα δεν έμεινε απαρατήρητη η δεύτερη θέση του Τζώρτζ Ράσελ με την Mercedes, κάτι που κατάφερε διατηρώντας την θέση του από τις κατατακτήριες του Σαββάτου. Από την άλλη ο συναθλητής του και rookie της φετινής σεζόν Κίμι Αντονέλι τερμάτισε μια θέση εκτός της δεκάδας χωρίς να φέρει πόντο στην ομάδα.

Η καλή -για τα δεδομένα της ομάδας- επίδοση της Haas συνεχίζεται αφού και οι δύο οδηγοί της, Οκόν και Μπέρμαν βρέθηκαν εντός δεκάδας. Αντίθετα «απογοητευτική» είναι η εικόνα για τις υπόλοιπες ομάδες που μπήκαν στο 2025 πολλά υποσχόμενοι, όπως η Aston Martin και η Kick Sauber.

Επόμενο ραντεβού θα δώσουν οι 20 οδηγοί αυτή την Κυριακή στο γκραν πρι της Σαουδικής Αραβίας. 

 

Loader